    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Sat, 7 May 2022 03:25:38 -0700 (PDT)
    <sq82n4$hv7$1@dont-email.me> <61c79661$0$513$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <sq86rf$8ge$2@dont-email.me> <61c7a3d1$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <a...@g...com>
    <e%2yJ.1272666$K5l8.626646@fx07.ams1>
    <uakvtb817lew.1pvqe3pzllg6v$.dlg@40tude.net>
    <f...@g...com>
    <dp97chse0n0b$.14akmvom09bzf$.dlg@40tude.net>
    <9...@g...com>
    <9SNyJ.1337368$M6Ub.462260@fx10.ams1>
    <9...@g...com>
    <61cc71ff$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
    <p47zJ.816064$yAUb.433747@fx13.ams1>
    <c...@g...com>
    <R1vzJ.1198162$eFGb.192050@fx14.ams1>
    <0...@g...com>
    <IJzzJ.1375656$LNrd.1284170@fx09.ams1>
    <0...@g...com>
    Subject: Re: Przekładnia 354:1 z drukarki 3d.
    From: SHIDONG TIAN <d...@g...com>

    ? 2021?12?31???? UTC+8 18:30:53,<Konrad Anikiel> ??:

    > Dokładnie, w ogóle bym sobie głowy nie zawracał gdyby nie histeria po internetach.
    Zrobiłem minimum wysiłku żeby osiągnąć maksimum efektu, koszt niewielki, upierdliwość
    też znikoma, a skoro się nie znam to tak jakby dać na mszę. Bez filtra czujnik
    pokazuje dużo czegoś tam, z filtrem mało, znaczy efekt jest, a czy był niezbędny to
    nie muszę wnikać.

    > LED znaczy że źródłem światła uv jest matryca diód, znaczy źródło nie jest punktowe
    (laser), więc przejścia między punktem oświetlonym a nieoświetlonym nie są super
    ostre. Do takich drukarek potrzebna jest żywica o bardzo wysokiej czułości i
    szybkości, żeby maksymalnie skrócić czas naświetlania pojedynczej warstwy. Wtedy
    fragmenty żywicy nieumyślnie naświetlane resztkami niezupełnie stłumionego światła
    gdzieś wyłażącego po kątach nie zdążą narobić bałaganu.

    https://www.dentalzz.pl/