  • Data: 2014-01-16 08:21:28
    Temat: Re: Przejsciowki 230 Volt -> 115 Volt ?
    Od: " 666" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Też słyszałem o kłopotach z zasilaniem aparatów stacjonarnych, stąd ten wątek.
    No właśnie taka przejściówka 230V -> 115V to powinien być jakiś autotransformatorek
    (ciekawe, ile bierze prądu w spoczynku?), a
    bardzo_ewentualnie elektronika (w zasadzie to należałoby wymagać pełnego sinusa).

    Wczoraj dokładniej obejrzałem moje urządzenia i prawie podłamałem się - w jednym
    komplecie są trzy różne wyjścia/wejścia 6 Volt: 3,5
    mm, 3 mm i 2,5 mm :-o
    Być może po to, żeby użyszkodnik się nie pomylił.
    Kłopot taki, że moje wtyczki 6 Volt muszą być kątowe (!), bo inaczej bazy telefonu
    nie postawię na stole (gniazda zasilania są od
    spodu bazy).
    To ogranicza pole manewru, ale spróbuję poszukać na Wolumenie.

    Lub co myślicie o:
    http://allegro.pl/listing/listing.php?string=KONWERT
    ER+zasilacz+przejscie+przetwornik+230V%2F110

    -----
    > A co jest w tych przejściówkach?
    > Bo są takie, które nie mają nic w środku, tylko inny kształt wtyku.
    > Podłączenie przez czegoś takiego urządzenia, które musi być zasilane 115 V, kończy
    się zazwyczaj jego zniszczeniem

    > [...] zasilacze komórkowe strasznie śmiecą i wątpię, czy uda ci się napięciem z
    nich zasilić poprawnie stacjonarny telefon.
    kondensatorze działał świetnie.