  • Data: 2014-01-16 10:26:08
    Temat: Re: Przejsciowki 230 Volt -> 115 Volt ?
    Od: " 666" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tam, gdzie się da (pytanie właśnie, gdzie się da?), lepsze są zasilacze impulsowe.
    Mierzyłem pobór mocy przez kilkanaście małych zasilaczy, które mam, i w stanie
    spoczynku moc pobierana różni się od 0,0 (słownie:
    zero) do 14 wat.
    Zakładając, że zasilacz transformatorowy pobierze średnio 6 wat więcej mocy, niż
    impulsowy, rocznie (7/24h) daje to 52 kWh energii,
    czyli około 25 PLN.
    Od jednego (!) zasilacza.
    Czyli Twoja rada jest dobra i praktyczna, jeżeli w jakieś miejsce nie da się
    dopasować zasilacza impulsowego, lub dla urządzeń
    włączanych do sieci na krótki czas.
    A telefony (stacjonarne) są takimi specyficznymi urządzeniami, gdzie nagle objawiają
    się "dziwne" zakłocenia.

    -----
    > Masz oryginalne zasilacze z oryginalnymi kablami, kup zasilacze transformatorowe na
    230V o odpowiedniej mocy i napięciu