  • 1. Data: 2014-03-07 21:42:46
    Temat: Przejściówka USB-OTG z zasilaniem.
    Od: "Akond ze skwak" <A...@s...pl>

    Smartfony i inne takie tam tablety często mają złącze USB-OTG.
    Teoretycznie można tam podłączyć np modem WiFI, pedriva, lub aparat foto.

    Teoretycznie, ponieważ powstaje wtedy problem zasilania takiego układu.
    Rozwiązaniem byłby taki kabelek :

    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=182
    8032

    Czy w Polsce ktoś coś takiego sprzedaje ?

  • 2. Data: 2014-03-07 22:22:06
    Temat: Re: Przejściówka USB-OTG z zasilaniem.
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 07/03/2014 20:42, Akond ze skwak wrote:
> [...]
    >
    > http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=182
    8032

    > Czy w Polsce ktoś coś takiego sprzedaje ?

    gniazdko inne ale zasada taka sama.
    http://allegro.pl/adapter-kabel-otg-host-micro-usb-y
    -cable-power-i4001755749.html

    c.

    --
    vpbx.pl

  • 3. Data: 2014-03-07 22:42:30
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 07.03.2014 21:42, Akond ze skwak pisze:
> [...]
    >
    > http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=182
    8032

    > Czy w Polsce ktoś coś takiego sprzedaje ?

    można też kupić aktywny, zasilany hub usb. działa. weź jednak pod uwagę
    że najgorszy, najbardziej badziwiany zalislacz w takim hubie,
    podłączonym do telefonu z ekranem pojemnościowym, może spowodować
    czasowe błędy pracy ekranu (dotyku)
    ToMasz

  • 4. Data: 2014-03-07 22:48:12
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 7 Mar 2014 21:42:46 +0100, "Akond ze skwak" <A...@s...pl>
    wrote:
    > Teoretycznie można tam podłączyć np modem WiFI, pedriva, lub aparat
    foto.
    > Teoretycznie, ponieważ powstaje wtedy problem zasilania takiego
    układu.

    Dlaczego teoretycznie? Kupujesz taki kabelek:

    http://allegro.pl/kabel-adapter-micro-usb-a-microusb
    -host-otg-tablet-i4
    010812308.html

    i można podłączyć pendrive do telefonu, na sgs2 działa, nie ma
    problemu z zasilaniem.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2014-03-07 23:07:49
    Od: "Akond ze skwak" <A...@s...pl>

> [...]

    010812308.html

    >i można podłączyć pendrive do telefonu, na sgs2 działa, nie ma problemu z

    Na moim nie działa. Za małe napięcie na wyjściu.
    A nawet gdyby było większe to i tak obciążałoby baterię.

  • 6. Data: 2014-03-07 23:11:35
    Od: "Akond ze skwak" <A...@s...pl>

> [...]
    >najgorszy, najbardziej badziwiany zalislacz w takim hubie, podłączonym do
    >telefonu z ekranem pojemnościowym, może spowodować czasowe błędy pracy

    I jeszcze elektrownię.
    Ja to chcę zasilić z ładowarki USB w samochodzie.

  • 7. Data: 2014-03-07 23:14:16
    Od: "Akond ze skwak" <A...@s...pl>

    Użytkownik "Cezar" napisał w wiadomości grup

    >gniazdko inne ale zasada taka sama.
    >http://allegro.pl/adapter-kabel-otg-host-micro-usb-
    y-cable-power-i4001755749.html

    Tylko, że do gniazda z prundem nie pasuje ( zasilacza w samochodzie).

    Kolejny kabelek ...

  • 8. Data: 2014-03-07 23:20:45
    Od: "Akond ze skwak" <A...@s...pl>

    Znalazłem, trochę drogo jak na dwa kabelki.

    http://allegro.pl/adapter-otg-usb-na-usb-m-i-micro-u
    sb-m-promocja-i3975121545.html