  • 1. Data: 2009-01-14 10:06:59
    Temat: Przejsciowka LAN -> LAN + telefon
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Witam

    Poszukuje podobnej przejsciowki:
    http://www.action-electronics.com/grc/ppdc101t.jpg

    z tym, zeby zamiast jednego gniazda LAN zenskiego miala jedno (lub 2)
    gniazda zenskie telefoniczne.
    Do LANu trzeba 4 zyly, zostaja 4 wolne w skretce, ktrore mozna wykorzystac
    do telefonu. Sa takie gotowe przejsciowki, czy trzeba samemu sobie zrobic?

    --
    Pozdrawiam i dziekuje za pomoc.
    Z.

  • 2. Data: 2009-01-14 10:17:57
    Temat: Re: Przejsciowka LAN -> LAN + telefon
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Użytkownik "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> napisał w
    wiadomości news:gkkdg2$n6f$1@inews.gazeta.pl...

    > Poszukuje podobnej przejsciowki:
    > http://www.action-electronics.com/grc/ppdc101t.jpg

    uzupelnienie:
    afair LAN nie bardzo chcial dzialac tylko na 4 zylach (pozostale 4 byly
    wolne 'wiszace'). Ale znajomy twierdzi, ze taka przejsciowke LAN -> LAN +
    tele kiedys mial i teraz potrzebuje znowu.

    --
    pozdr Z.

  • 3. Data: 2009-01-14 10:38:29
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik ATZ Rzeszow napisał:

> [...]
    > wolne 'wiszace'). Ale znajomy twierdzi, ze taka przejsciowke LAN -> LAN +
    > tele kiedys mial i teraz potrzebuje znowu.

    U mnie takie coś działa, tyle że sam robiłem.
    A co do tej fotki, spokojnie możesz podłaczyć w jedno miejsce rj45
    wtyk telefoniczny, lekko lużny ale zaczep powinien trzymać.
    Lub dokupić filr adsl, czasem ludziom zostają i amienić wtyk na rj45.

    pawell

  • 4. Data: 2009-01-14 12:40:55
    Od: Worek <W...@0...com>

    ATZ Rzeszow pisze:
> [...]
    > wolne 'wiszace'). Ale znajomy twierdzi, ze taka przejsciowke LAN -> LAN +
    > tele kiedys mial i teraz potrzebuje znowu.

    spokojnie działa LAN z 24V AC lub DC lub dwoma liniami telefonicznymi lub druga
    siecią LAN
    na jednym kablu. Nie bedzie działać gigabit ethernet, ale 10/100 chodzi bez
    problemów.