  • 1. Data: 2009-01-14 09:29:36
    Temat: sterowanie głośnością
    Od: "Marek Kamiński" <m...@i...WYTNIJ.pl>

    Witam,
    czy istnieje urządzenie które pozwalałoby sterować głośnością w komputerze
    PC w zależności od hałasu w pomieszczeniu? Czyli jak w pomieszczeniu się
    robi hałas, szum to urządzenie zgłaśnia dźwięk w komputerze.

    Jeśli nie ma takiego gotowego urządzenia czy ktoś byłby skłonny to zrobić i
    ile może kosztować?

    pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2009-01-14 10:34:34
    Temat: Re: sterowanie głośnością
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik Marek Kamiński napisał:
> [...]
    > robi hałas, szum to urządzenie zgłaśnia dźwięk w komputerze.
    >
    > Jeśli nie ma takiego gotowego urządzenia czy ktoś byłby skłonny to zrobić i

    Ciekawe, ja myślałem jakby tu zrobić by radio w samochodzie grało tym
    głośniej im większa prędkość

    pawell

  • 3. Data: 2009-01-14 10:56:53
    Od: Marcin Gala <m.gala.maupa@.interia.pyly>

    Marek Kamiński wrote:
> [...]
    > robi hałas, szum to urządzenie zgłaśnia dźwięk w komputerze.
    >
    > Jeśli nie ma takiego gotowego urządzenia czy ktoś byłby skłonny to zrobić i

    Hmmm... a moze by tak programowo sprobowac. Podlaczyc mikrofon do karty
    muzycznej, i tylko poziom w jakis sposob odczytywac, usredniac, i na
    podstawie tego sterowac glosnoscia juz na wyjsciu z karty.

    --
    Marcin "Ahmed" Gala
    m.gala(maupa)interia.pl

  • 4. Data: 2009-01-14 11:04:32
    Od: WojtasW <w...@g...pl>

    pawell32 pisze:

    > Ciekawe, ja myślałem jakby tu zrobić by radio w samochodzie grało tym
    > głośniej im większa prędkość
    >
    > pawell
    W firmowych radiach samochodowych jest taka funkcja i nawet ma 5 różnych
    stopni wzrostu poziomu

  • 5. Data: 2009-01-14 15:10:31
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "WojtasW" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > W firmowych radiach samochodowych jest taka funkcja i nawet ma 5 różnych
    > stopni wzrostu poziomu

    Ba, jednoczesnie jest robiona korekcja, rozne tony roznie pobija.

  • 6. Data: 2009-01-15 00:15:06
    Od: Padre <P...@n...net>

    Czyli jak w pomieszczeniu się
    > robi hałas, szum to urządzenie zgłaśnia dźwięk w komputerze.

    Najważniejszą cechą takiego urządzenia musi być konieczność odróżniania
    dźwięku otoczenia od generowanego przez głośniki komputera inaczej po
    chwili będzie dawało na maksa:) czyli nie będzie tak proste jak się z
    początku wydaje co nie znaczy że będzie bardzo skomplikowane:)

  • 7. Data: 2009-01-15 11:18:25
    Od: "Marek Kamiński" <m...@i...WYTNIJ.pl>

    W artykule news:gklvl7$8o3$1@mx1.internetia.pl,
    niejaki(a): Padre z adresu <P...@n...net> napisał(a):

> [...]
    > komputera inaczej po chwili będzie dawało na maksa:) czyli nie będzie
    > tak proste jak się z początku wydaje co nie znaczy że będzie bardzo

    Urządzenie będzie w innym pomieszczeniu niż komputer.
    Ktoś ma jakiś pomysł?
    Prawdopodobnie będę potrzebował ok 100-150 takich urządzeń :)

    Pozdrówka
    Marek

  • 8. Data: 2009-01-15 11:28:43
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Thu, 15 Jan 2009 12:18:25 +0100, Marek Kamiński napisał(a):

    > Urządzenie będzie w innym pomieszczeniu niż komputer.

    To nie tak. Mikrofon musi być w innym miejscu niż głośniki :) Urządzenie
    może być gdziekolwiek.

    --
    Jacek

  • 9. Data: 2009-01-15 20:45:46
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    Marek Kamiński wrote:
> [...]
    > Ktoś ma jakiś pomysł?
    > Prawdopodobnie będę potrzebował ok 100-150 takich urządzeń :)

    Napisz cos' bliz.ej jakie ma spe?niac' warunki to ci go zaprojektuje; i zrobie;.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 10. Data: 2009-01-18 12:12:44
    Od: "Qwinto" <q...@g...pl>

    "WojtasW" <w...@g...pl> wrote in message

    > W firmowych radiach samochodowych jest taka funkcja i nawet ma 5 różnych
    > stopni wzrostu poziomu

    Ale jest to skorelowane z predkoscia samochodu (sygnał sterujący brany z
    prędkościomierza (tak w skrócie) samochodu).

    Qwinto