  • 1. Data: 2009-01-14 10:17:36
    Temat: Gdzie dostanę optoizolowany HUB USB w przystępnej cenie?
    Od: michad <M...@g...com>

    Poszukuje HUB USB z optoizolowanymi liniami danych zasilany z USB.
    Gdzie mogę coś takiego dostać?

  • 2. Data: 2009-01-14 23:06:36
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    michad pisze:

    > Poszukuje HUB USB z optoizolowanymi liniami danych zasilany z USB.
    > Gdzie mogę coś takiego dostać?

    :-o A istnieje coś takiego, nawet przy cenie niezbyt rozsądnej?
    Czasem by się przydało.

    BTW: Zainteresuj się wireless USB, izolacja galwaniczna jest idealna.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 3. Data: 2009-01-15 08:10:24
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    Użytkownik "Adam Dybkowski" <a...@4...pl> napisał w wiadomości

    > :-o A istnieje coś takiego, nawet przy cenie niezbyt rozsądnej?
    > Czasem by się przydało.
    >
    > BTW: Zainteresuj się wireless USB, izolacja galwaniczna jest idealna.

    Ewentualnie konwertery "USB over Ethernet" + mediakonwertery ethernet / światłowód

  • 4. Data: 2009-01-15 20:41:17
    Od: m...@g...com

    On 14 Sty, 11:17, michad <M...@g...com> wrote:
    > Poszukuje HUB USB z optoizolowanymi liniami danych zasilany z USB.
    > Gdzie mogę coś takiego dostać?

    Zobacz ofertę firmy B&B Electronic. Tylko cena może być porażająca -
    Made in Irleand.

    Pozdrawiam,
    m...@f...pl

  • 5. Data: 2009-01-15 20:44:29
    Od: m...@g...com

    On 15 Sty, 21:41, m...@g...com wrote:

    > Zobacz ofertę firmy B&B Electronic. Tylko cena może być porażająca -
    > Made in Irleand.

    No i mam.
    B&B Electronic UISOHUB4 Isolated 4-port USB hub (power supply sold
    separately): 227,05 EUR

    Pozdrawiam,
    m...@f...pl

  • 6. Data: 2009-01-17 00:29:56
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    m...@g...com pisze:

    > No i mam.
    > B&B Electronic UISOHUB4 Isolated 4-port USB hub (power supply sold
    > separately): 227,05 EUR

    No cóż, dla porównania Wireless USB na razie też tanie nie jest:
    http://olimp.sklep.pl/produkt/86579,bn

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/