  • Data: 2011-05-10 18:52:52
    Temat: Re: Przejściówka DB9 z gwintem amerykańskim
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> wrote in message
    news:92s8kfFo5bU2@mid.uni-berlin.de...

    > Znaczy zobaczyłem, że M3 też są. Ciekawe, ale się dotychczas nie
    > spotkałem. Mam tylko UNCe i M2.5.

    Z tego co szukam to widzę że M3 są popularniejsze...
    Nie znalazłem gwintu M2.5 w ogóle w ofertach.

    Tak czy inaczej nie widzę takiego adaptera jakiego szukam.

    A ktoś może widział konwerter z DSUB9 do RJ45 co miałby
    takie metryczne gwinty?
    Takie coś: http://www.assmann.us/specs/AT-23066-R.pdf lub:
    http://www.norcomp.net/rohspdfs/BackShells/RJADK/RJA
    DK09P70808Y1.pdf
    tylko zamiast srubełków #4-40 miał srubełki M3? :-)