  • 31. Data: 2009-07-17 14:11:31
    Temat: Re: Przejscie z analoga na cyfre - boolii [OT]
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Tyle to i ja wiem - jednak przydałby się jakiś iedologiczny wytrych ; )

    Podbudowe musisz sobie sam wymyslec :)

    Ja nieraz odpowiadam na pytanie dlaczego nie pracuje w piatki
    "z powodow religijnych". Polacy kulturalnyj narod - nikt nie pyta
    co to za wyznanie tylko przyjmuja ze zrozumieniem ;)

  • 32. Data: 2009-07-17 14:39:27
    Temat: Re: Przejscie z analoga na cyfre - boolii
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-07-17 09:44:04 +0200, "greenman" <e...@f...pl> said:

    > Ogladajac foty na duzym LCD zapewne
    > nie bedziesz zalowal porzucenia slajdow.

    ???

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2009-07-17 14:42:06
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > ???

    Co "???"?

    Nie znasz sie na fotografi cyfrowej? ;)

  • 34. Data: 2009-07-17 15:20:03
    Od: "greenman" <e...@f...pl>

    Użytkownik "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> napisał w wiadomości

    > ???

    No faktycznie, ujec pionowych to nie dotyczy,
    bo niewielu ma obrotowy lcd...
    ---

  • 35. Data: 2009-07-17 15:46:59
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Kowalski" napisał

    > Ooooo, a co to za religia ? Podoba mi się.
    > ; )

    Islam, ignorancie. Widzę, ze marna twoja wiedza w każdej dziedzinie,
    nie tylko z zakresu 4/3.
    --------------------------------------

    Ty mi Kowalski coś przypominasz, ale nie mogłem sobie przypomnieć co.
    Aż mnie olśniło:
    http://www.youtube.com/watch?v=oL-mxcZjohA

    Znajomości islamu to akurat się nie dziwię, jak każde talibskie dziecko to
    jedno musisz dobrze opanować.
    Insz Olympus!

    adam

  • 36. Data: 2009-07-17 17:16:01
    Od: syriusz <r...@s...pl>

    JB wrote:
    > Slecze od miesiecy przed monitorem

    Ja też... taka praca niestety...
    Oderwij się od ekranu, weź swój analogowy sprzęt, statyw, wężyk i idź w
    plener - to niesamowicie relaksuje :)

    > Fotografuje, na razie, glownie na slajdach. Statyw, wezyk, pejzaz.

    To cyfrą się rozczarujesz - cokolwiek byś nie wybrał... ;-)
    No chyba, że zboczony jesteś i robisz na slajdach, aby je później
    skanować... ale nie wierzę... ;)

    > Czego szukam w cyfrze ? Taka, zebym nie zrobil kroku,
    > lub wiecej w tyl.

    To daj sobie spokój z cyfrą i kup następną "zgrzewkę" slajdów... ;-D
    Jak już koniecznie coś chcesz mieć "od zaraz, na WWW i do kotleta", to
    kup sobie jakiegokolwiek kompakta cyfrowego.
    Też mam takiego - hybrydę właściwie - mój 5-letni syn nim często
    pstryka... wygląda profesjonalnie... ;-D

    Pozdrawiam,
    syriusz

  • 37. Data: 2009-07-17 17:20:00
    Od: syriusz <r...@s...pl>

    XX YY wrote:
    > mnie zabolalo ponowne przejscie z cyfry na analog.
    > prysly marzenia o powrocie kiedy dostalem odbitki z laboratorium.

    Jezusicku...!
    Zostawiłeś cyfrę, aby robić na kolorowych negatywach?
    I odbitki w dzisiejszych, "ucyfrowionych" labach??
    Kto Cię do tego namówił? - ja bym mu w mordę dał... ;-D

    A tak poważniej - dziś jeśli analog, to tylko slajdy lub BW.
    Reszta to trochę walka z wiatrakami... ;)
    Chyba, że ktoś jest masochistą... ;-D

    Pozdrawiam,
    syriusz

  • 38. Data: 2009-07-17 17:27:19
    Od: syriusz <r...@s...pl>

    greenman wrote:
    > Ogladajac foty na duzym LCD zapewne
    > nie bedziesz zalowal porzucenia slajdow.

    Ale poważnie piszesz, czy jaja sobie robisz? :)

    Może inaczej spytam - widziałeś dobry slajd (naświetlenie!, wywołanie!)
    rzucony dobrym rzutnikiem (silna żarówa, dobry obiektyw) na dobry ekran
    (odpowiednia powierzchnia 2x2 metra) ??

    Jakiego LCD używasz, że możesz go porównać do tego powyżej? ;)
    Bo może jestem do tyłu z nowinkami technologicznymi... ;-P

    No chyba, że do tej pory slajdy oglądałeś na monitorze komputera... ;-P

    Pozdrawiam,
    syriusz

  • 39. Data: 2009-07-17 19:58:08
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <h3pg8g$suf$1@node1.news.atman.pl>,
    John Smith nabazgrał:

    > Miało być profesjonalnie, czyli np 50 ślubów/wesel po trzy rolki na każdy.

    Hmmm, wydawało mi się, że miało być amatorsko. Jak profesjonalnie,
    to albo cyfra, albo mega marketing na ,,ja robię ZDJĘCIA''.

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 40. Data: 2009-07-17 19:59:17
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <4a60797e$1@news.home.net.pl>,
    adam nabazgrał:

    > To jak rezygnować to na całego - koń jest jeszcze lepszy.
    > Bliżej natury.
    > I ten wiatr we włosach...

    No jasne że koń lepszy (jak kto nie wierzy to polecam wyścig,
    najlepiej nie po asfalcie :>). Ale miało być ,,tańszy'' ;)

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )