  • 1. Data: 2012-10-14 12:41:53
    Temat: Przejście z Orange do Play na kartę
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    Witam serdecznie.
    Od dawien dawna jestem w sieci Orange (abonament) - jeszcze od czasów
    IDEA. Z kilku powodów miarka się przebrała (dałem się 2lata temu
    'urpbić' na abonament, który mi zupełnie sie pasuje - no ale to moja
    wina że nie do końca zweryfikowałem na papierze tego, co mi powiedzieli
    przez telefon.
    Problem w tym, że w czasie, jak przyjdzie czas odnowienia abonamentu
    (marzec) będę poza Polską. Czy może ktoś podać w miarę prostą
    drogę, żeby nie musieć udawać się osobiście do punktu Orange? Chcę
    zachować swój numer (jest to dla mnie ważne, np. obsługa konta
    bankowego).

    - kupić kartę w Play
    - co dalej? Jak to zrobić najprościej i żeby nie za bardzo się
    nadenerwować?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 2. Data: 2012-10-14 12:47:08
    Temat: Re: Przejście z Orange do Play na kartę
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    DooMiniK <bachus@bachus> wrote:

> [...]
    > drogę, żeby nie musieć udawać się osobiście do punktu Orange? Chcę
    > zachować swój numer (jest to dla mnie ważne, np. obsługa konta

    Pójść do Play i zlecić przeniesienie numeru w dniu zakończenia umowy.

  • 3. Data: 2012-10-14 12:59:11
    Od: W <w...@w...pl>

    Maciej Bebenek wystukał, co następuje:

    > Pójść do Play i zlecić przeniesienie numeru w dniu zakończenia umowy.

    Ja bym jednak najpierw złożył pismo w orange, że z zakończeniem okresu
    oznaczonego chcę zmigrować na kartę a później jak już będzie na kartę i
    wątkotwórca wróci do kraju iść do play i przenieśc numer...

  • 4. Data: 2012-10-14 13:18:47
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Ja bym jednak najpierw złożył pismo w orange, że z zakończeniem okresu

    Play sie wszystkim zajmie (o ile im to zlecisz).

    > oznaczonego chcę zmigrować na kartę a później jak już będzie na kartę i

    Dzieje sie to z automatu i to chyba w kazdej sieci.

  • 5. Data: 2012-10-14 13:23:23
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > - kupić kartę w Play
    > - co dalej? Jak to zrobić najprościej i żeby nie za bardzo się
    > nadenerwować?

    http://www.play.pl/pl/obsluga-klienta/centrum-pomocy
    /przeniesienie-numeru/

  • 6. Data: 2012-10-14 15:49:35
    Od: W <w...@w...pl>

    Q wystukał, co następuje:

    > Play sie wszystkim zajmie (o ile im to zlecisz).

    Tak, tak... play się wszystkim zajmie, a później sa kwiatki, że drugi op
    rozwiązuje umowę przed terminem... Fakt, można odkręcać i się pałować,
    ale... tak jest po prostu bezpieczniej?

    > Dzieje sie to z automatu i to chyba w kazdej sieci.

    Z automatu to w orange umowa jest przedłużana na kolejny rok, żeby jak to
    określił niedoRzecznik 'biedny abonent nie doznał szoku bo mu się promocje w
    okresie oznaczonym skończyły' -- patrz jak ten operator dba o
    użytkowników...

  • 7. Data: 2012-10-14 16:17:36
    Od: "Cutivate" <C...@i...pl>

    Może warto zastanowić się na ofertą nowego operatora Virgin Mobile. Tylko 19
    gr/min.

  • 8. Data: 2012-10-14 17:21:37
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 14/10/2012 11:47, Maciej Bebenek wrote:

    > Pójść do Play i zlecić przeniesienie numeru w dniu zakończenia umowy.

    Nie będzie mnie w Polsce.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 9. Data: 2012-10-14 17:23:16
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 14/10/2012 11:41, DooMiniK wrote:
> [...]
    > bankowego).
    >
    > - kupić kartę w Play
    > - co dalej? Jak to zrobić najprościej i żeby nie za bardzo się

    Dzięki wszystkim za odpowiedzi - a przerabiał ktoś scenariusz, który
    podałem? Że abonent nie może stawić się osobiście w salonie?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 10. Data: 2012-10-14 17:40:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DooMiniK" <bachus@bachus> wrote in message

    > Nie będzie mnie w Polsce.

    Pójść TERAZ do Play i zlecić przeniesienie numeru w przyszłości,
    dokładniej: w dniu w którym w przyszłości kończy się umowa.