  • 1. Data: 2012-10-13 15:15:27
    Temat: Telefon z dual sim.
    Od: "p...@t...pl" <p...@g...com>

    WItam,

    Szukam telefonu z opcja dual sim. Obecnie posiadam ASHA 200 ale nie spełnił moich
    oczekiwań (niska jakość rozmów, zanikające kontakty, easy swap). Nie musi być to
    słuchawka z klawiaturą qwerty. Najważniejsze żeby sprawnie działał i była możliwość
    SOFTWAROWEGO wyłączania karty sim jeżeli w ogóle taki telefon istnieje. Czy ktoś z
    Was używa może HUAWEI G5500 lub motorole EX115 i może coś o nich napisać ? Będę
    bardzo wdzięczny za wszelkie uwagi.

  • 2. Data: 2012-10-13 15:30:54
    Temat: Re: Telefon z dual sim.
    Od: P.B. <p...@w...pl>

    On Sat, 13 Oct 2012 06:15:27 -0700 (PDT), "p...@t...pl"
    > z Was używa może HUAWEI G5500 lub motorole EX115 i może coś o nich=

    Ja mam G5510. Karty SIM można włączać i wyłączać w ustawieniach.
    Świetna bateria, dobra jakość dźwięku telefonu i mp3. Książkę
    telefoniczną można sobie wybrać SIM1 SIM2 telefon. Całkiem fajny
    sprzęt. Jedyna wada, to że nie można przywiązać kontaktu do karty SIM
    i jeżeli obie karty są włączone, to telefon przed każdym połączeniem
    pyta której karty ma użyć. Oczywiście moduł GSM jest jeden i jeżeli
    jedna karta rozmawia, to druga jest poza zasięgiem.

    --
    Pozdrawiam,
    P.B.

  • 3. Data: 2012-10-13 15:52:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "P.B." <p...@w...pl> wrote in message
    ..
    > Oczywiście moduł GSM jest jeden i jeżeli jedna karta rozmawia, to druga
    > jest poza zasięgiem.

    A co z trybem czuwania na rozmowę przychodzącą lub SMS?

  • 4. Data: 2012-10-13 16:32:27
    Od: P.B. <p...@w...pl>

    On Sat, 13 Oct 2012 08:52:03 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    > A co z trybem czuwania na rozmowę przychodzącą lub SMS?

    W trybie czuwania obie karty są aktywne cały czas. Rozmowa czy SMS
    przyjdą normalnie. Jedynie w sytuacji gdy rozmawiasz z jednej karty
    ona zawłaszcza dla siebie moduł GSM i odcina drugą od sieci. Teraz
    tak robią wszystkie telefony dual sim. Antyczne Samsungi miały dwa
    moduły GSM, dwa numery IMEI i podczas rozmowy z jednej karty druga
    mogła informować o połączeniu przychodzącym na jej numer albo odebrać
    SMSa.

    --
    Pozdrawiam,
    P.B.

  • 5. Data: 2012-10-13 20:56:40
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    mam samsunga b5512 - po przesiadce z samsunga c5212 bylem lekko
    zniesmaczony tym ze 1 karta jest poza zasiegiem jak rozmawiam z
    2giej... ale po 3 miesiacach stwierdzam ze w ogole mi to nie
    przeszkadza.
    wiec - chyba polecam :)

  • 6. Data: 2012-10-13 21:03:58
    Od: "bolo" <b...@p...pl>

    Użytkownik "P.B." <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    ..
    > Antyczne Samsungi miały dwa moduły GSM, dwa numery IMEI i podczas
    > rozmowy z jednej karty druga mogła informować o połączeniu przychodzącym
    > na jej numer albo odebrać SMSa.

    Dlaczego zrezygnowano z tego rozwiązania, bateria za szybko się zużywała?

  • 7. Data: 2012-10-13 21:22:25
    Od: P.B. <p...@w...pl>

    On Sat, 13 Oct 2012 21:03:58 +0200, "bolo" <b...@p...pl> wrote:
    > Dlaczego zrezygnowano z tego rozwiązania, bateria za szybko się
    zużywała?

    Koszty, koszty, koszty.

    --
    Pozdrawiam,
    P.B.

  • 8. Data: 2012-10-13 21:28:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "P.B." <p...@w...pl> wrote in message
    ..

    > Koszty, koszty, koszty.

    Plus niepotrzebne są dwa moduły bo nie będziesz prowadził
    dwu rozmów jednocześnie, prawda?
    A jeśli da się jednym modułem utrzymywać standby dla dwu
    różnych numerów to rozwiązanie jest spełniające wymagania.

  • 9. Data: 2012-10-13 23:23:41
    Od: P.B. <p...@w...pl>

    On Sat, 13 Oct 2012 14:28:53 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    > Plus niepotrzebne są dwa moduły bo nie będziesz prowadził
    > dwu rozmów jednocześnie, prawda?
    > A jeśli da się jednym modułem utrzymywać standby dla dwu
    > różnych numerów to rozwiązanie jest spełniające wymagania.

    No nie całkiem. Ja bardzo często prowadzę jedną rozmowę, zawieszam ją
    gdy widzę połączenie oczekujące, załatwiam sprawę z drugim rozmówcą i
    wracam do pierwszego. I to wszystko w ramach jednego numeru i jednej
    karty SIM. Tym bardziej byłoby miło gdyby taka funkcjonalność była
    dla urządzenia dual sim. W końcu dobrze byłoby widzieć podczas
    jakiejś dłuższej prywatnej rozmowy o d... Marynie, że na służbowy
    numer dzwoni nasz szef.

    --
    Pozdrawiam,
    P.B.

  • 10. Data: 2012-10-14 01:33:35
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-10-13 15:30, P.B. pisze:
> [...]
    > pyta której karty ma użyć. Oczywiście moduł GSM jest jeden i jeżeli
    > jedna karta rozmawia, to druga jest poza zasięgiem.

    Ja mam tak jakby wszystko w jednym. Niezaleznie jaką jaką sieć wybiorę.
    Nie trzeba się o nic martwić, tylko o to, żeby zadzwonić z tej sieci co
    się chce.

    --
    animka