  • 11. Data: 2012-10-14 17:58:09
    Temat: Re: Przejście z Orange do Play na kartę
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    > Może warto zastanowić się na ofertą nowego operatora Virgin Mobile. Tylko
    > 19 gr/min.

    No chyba 13 uwzgledniajac 50 proc bonus przy doladowaniach

  • 12. Data: 2012-10-14 18:03:00
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Z automatu to w orange umowa jest przedłużana na kolejny rok, żeby jak to

    Rok?! A nie ma tak, ze przechodzi na bezpromocyjne abo?

    Tak czy siak chodzilo mi o to, co sie dzieje po wygasnieciu umowy abo,
    tzn. ze nr nie idzie do kosza tylko z automatu przechodzi "na karte".

  • 13. Data: 2012-10-14 18:04:28
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Dzięki wszystkim za odpowiedzi - a przerabiał ktoś scenariusz, który
    > podałem? Że abonent nie może stawić się osobiście w salonie?

    Przenosilem sie kiedys z plusa do play
    i wlasnie wybralem opcje "jedna wizyta",
    czyli, ze nieprzedluzenie umowy play zalatwil za mnie.

  • 14. Data: 2012-10-14 18:05:17
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Dzięki wszystkim za odpowiedzi - a przerabiał ktoś scenariusz, który
    > podałem? Że abonent nie może stawić się osobiście w salonie?

    Ups- za szybko napisalem, ale zapytaj w playu.
    IMHO da sie taki myk wykonac.

  • 15. Data: 2012-10-14 18:35:52
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    DooMiniK <bachus@bachus> wrote:

    > Nie będzie mnie w Polsce.

    To nie było "pójdź w dniu zakończenia umowy" tylko "zleć przeniesienie w
    dniu zakończenia umowy".

  • 16. Data: 2012-10-14 18:42:31
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-10-14 17:23:16 +0200, DooMiniK <bachus@bachus> said:

    > a przerabiał ktoś scenariusz, który
    > podałem? Że abonent nie może stawić się osobiście w salonie?

    Nie masz iść ostatniego dnia, a zlecić, by operację wykonano ostatniego dnia.

    Napisałeś:

    > Problem w tym, że w czasie, jak przyjdzie czas odnowienia abonamentu
    > (marzec)

    Więc wcześniej będziesz...

    --
    Bydlę

  • 17. Data: 2012-10-14 18:48:44
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 14/10/2012 17:35, Maciej Bebenek wrote:

    > To nie było "pójdź w dniu zakończenia umowy" tylko "zleć przeniesienie w
    > dniu zakończenia umowy".

    Błąd w czytaniu ze zrozumieniem, dzięki! Wybiorę się i dowiem.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 18. Data: 2012-10-14 18:50:09
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 14/10/2012 17:42, Bydlę wrote:

    > Nie masz iść ostatniego dnia, a zlecić, by operację wykonano ostatniego
    > dnia.

    > Więc wcześniej będziesz...

    Fakt. Dzięki za naukę czytania ze zrozumieniem, za 2 tygodnie podejdę
    do Play i zdam relację, jak to wyglądało...

    p.s. jako ciekawosta - w Irlandii załatawia się to jednym telefonem ;-)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 19. Data: 2012-10-14 20:17:56
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Fakt. Dzięki za naukę czytania ze zrozumieniem, za 2 tygodnie podejdę
    > do Play i zdam relację, jak to wyglądało...
    >
    > p.s. jako ciekawosta - w Irlandii załatawia się to jednym telefonem ;-)

    W Play nie musisz isc do salonu, zeby rozwiazac/nie przedluzyc umowy.
    Mozna mailem. Juz raz tak zrobilem. Za miesiac znowu, eh :).

  • 20. Data: 2012-10-15 13:01:13
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Q pisze:

    > Rok?! A nie ma tak, ze przechodzi na bezpromocyjne abo?
    >
    > Tak czy siak chodzilo mi o to, co sie dzieje po wygasnieciu umowy abo,
    > tzn. ze nr nie idzie do kosza tylko z automatu przechodzi "na karte".

    Umowa nie wygasa. Wygasa co najwyżej okres promocyjny. I po wygaśnięciu
    okresu promocyjnego nie może przejść z automatu na ofertę na kartę.
    Chyba, że taką umowę zawierałeś. Z automatu może co najwyżej przechodzić
    po wygaśnięciu umowy, czyli po tym jak ją wypowiesz, choć i tak pewnie
    lepiej zaznaczyć, że numer ma zostac przeniesiony do oferty na kartę.