  • 281. Data: 2019-10-27 02:50:00
    Temat: Re: Przejście dla pieszych.
    Od: "BronkL" <l...@h...pl>

    Użytkownik "collie" <c...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:5db4d049$0$511$65785112@news.neostrada.pl...

    > A to było tak:
    > https://tvn24.pl/tvnwarszawa/najnowsze/warszawa-prze
    sluchano-kluczowego-swiadka-z-wypadku-na-sokratesa-1
    326855

    > Na tym filmiku widać, że kierowca srebrnej laguny zwalnia i zatrzymuje
    > się,
    > jak idąca chodnikiem rodzina jeszcze nie doszła do przejścia dla pieszych
    > i w tym momencie rodzina przyspiesza, żeby przejść na drugą stronę ulicy.

    Ja tam widzę co innego.
    Widzę, że kierowca zwalnia i rodzina wchodzi na przejście.
    Piesi są już na przejściu, a samochód jeszcze jedzie
    i zatrzymuje się po chwili.

  • 282. Data: 2019-10-27 07:56:14
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Też mi się tak wydaje (czy to nagranie jest gdzieś w jakości 1:1 bez pikselozy?), że
    weszli gdy srebrny zwalniał.

    -----

  • 283. Data: 2019-10-27 08:29:21
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 27.10.2019 o 02:50, BronkL pisze:

    > Ja tam widzę co innego.

    I dobrze, bo z natury rzeczy każdy widzi co innego, ale...
    Ale po wuja wielkiego zmieniasz tytuł wątku, w którym
    odpowiada Twój przedpiśca? Beemka Ci się nie podoba?
    Sprzedaj Multiplę a przestanie Cię żreć zawiść.

  • 284. Data: 2019-10-27 08:55:22
    Temat: Re: Przejście dla pieszych i BMW
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Przechodzące osoby to bohaterowie wiersza Tuwima zaczynające się " Spotkali się w
    święto o piątej przed kinem".

    Przed kinem Corso, którego właścicielem był Julian Szrojt ("wasze ulice,
    nasze kamienice"), krewny Juliana Tuwima (po wojnie zmieniono nazwę kina
    na Hel a potem Młoda Gwardia), przy ulicy Zielonej w mieście Łodzi. To
    tak tytułem uzupełnienia dla łódzkich słoików.

  • 285. Data: 2019-10-27 09:21:57
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-10-24 o 20:34, Shrek pisze:

    > Omijanie pojazdu na psach jest powodem - bezpośrednim. Pośrednim jest
    > pustostan pod deklem kierowcy i niektórych komentujących.

    Bardzo sobie cenię Twoje wyważone komentarze, ale chyba jednak
    w ocenie wszelkich sytuacji typu pieszy-kierowca się trochę zagalopowałeś.
    Takie sytuacje rzadko kiedy są zerojedynkowe.

  • 286. Data: 2019-10-27 09:40:15
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2019-10-27 o 09:21, cef pisze:

    > w ocenie wszelkich sytuacji typu pieszy-kierowca się trochę zagalopowałeś.
    > Takie sytuacje rzadko kiedy są zerojedynkowe.

    Omijanie/wyprzedzanie na przejściu dla pieszych lub bezpośrednio przed
    nim, zawsze jest sytuacją zero-jedynkową.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl

  • 287. Data: 2019-10-27 09:41:28
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > To się zatrzymał zeby przepuscic bo to teraz jest trendy.

    To nie jest trendy, to przyzwyczajenie gdy sporo jeździsz za granicą.
    Tylko w tym zacofanym, patologicznym i komunistycznym padole musi być
    inaczej (no jeszcze tylko Rumunia i Węgry mają tak samo) niż w całej
    cywilizowanej europie.

    --
    Irokez

  • 288. Data: 2019-10-27 09:43:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.10.2019 o 09:21, cef pisze:

    > Bardzo sobie cenię Twoje wyważone komentarze, ale chyba jednak
    > w ocenie wszelkich sytuacji typu pieszy-kierowca się trochę zagalopowałeś.
    > Takie sytuacje rzadko kiedy są zerojedynkowe.

    Gdzie widzisz, wartości analogowe w tym konkretnym przypadku?

    Co do poziomu komentarzy to masz rację - przepraszam, że poziom dyskusji
    z koguikiem, tomemenem czy bronkiem był niski, ale po prostu pokonali
    mnie doświadczeniem. Widać należy takich ignorować, bo i młotkiem ich
    nie przekonasz. Do czego postaram się stosować, ewentualnie napiszę
    jakiś komentarz skierowany tak naprawdę nie do nich a reszty, ale już
    bez pyskówek;)

    --
    Shrek

  • 289. Data: 2019-10-27 10:13:09
    Temat: Re: Przejście. głupoty użytkownika.
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-10-26 o 13:04, BronkL pisze:
    > Użytkownik "Uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

    > użytkownik
    >
    > Nie wiem dlaczego wypisujesz głupoty na temat Zenkochuja
    > i to jeszcze jako komentarz do mojego posta ?
    > Masz coś do Zenkochuja to komentuj jego posty.
    >
    > Nie masz pojęcia o używaniu sygnału dźwiękowego
    > i dlatego piszesz głupoty.
    >
    > Nie ma ani jednego posta Zenkochuja w którym pisze
    > o prawie do rozjeżdżania pieszych.
    >
    > Czytaj i pisz posty na trzeźwo po dobrym śnie,
    > może uda ci się napisać coś sensownego.

    Jak widać skończyły ci się argumenty merytoryczne, dlatego zaczynasz
    obrażać. Tylko dlaczego Zenka?

    Jeżeli nie chcesz, aby nie utożsamiano twoich odpowiedzi z innymi to nie
    wpierniczaj się w dyskusję innych, wspierając jedną ze stron.

    Nie dość, że buractwo i chamstwo przez ciebie przemawia to jeszcze
    kompletna głupota. Poucz się PoRD i naucz się dzieciaku dyskutować i
    szanować zdanie innych.

  • 290. Data: 2019-10-27 10:14:16
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-10-27 o 09:43, Shrek pisze:

    > Gdzie widzisz, wartości analogowe w tym konkretnym przypadku?

    Tutaj ja się zagalopowałem, bo w tej zerojedynkowości nie chodziło
    mi o samą prawną kwestię kto winny (ja nie mam wątpliwości, że kierowca)
    tylko o efekt końcowy całego zdarzenia.