  • 401. Data: 2019-11-06 22:33:56
    Temat: Re: Przejście dla pieszych i BMW
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 6 Nov 2019 22:21:36 +0100, Shrek <...@w...pl> wrote:

    >Co nie zmienia klasy istniejącej ulicy. To że chciałbyś mieć tam eskę,
    >nie znaczy że conrada to eska.

    A czy ja napisałem że to eska? Potiwerdziłem tylko, że chujowo się po
    niej jeździ. Bo przez większość dnia jest tam korek. Jak muszę tam
    pojechać to wolę jednak Wólczyńską - Reymonta. Szybciej.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 402. Data: 2019-11-06 22:34:33
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 6 Nov 2019 22:22:34 +0100, Shrek <...@w...pl> wrote:

    >Co strona BO - znajdziesz tam choćby 10 zrealizowanych doświtleń na
    >bielanach.

    Sprawdziłeś?

  • 403. Data: 2019-11-06 22:35:29
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 24 Oct 2019 20:29:45 +0200, kk <k...@o...pl.invalid> wrote:

    >Co tu analizować? Brak sygnaizacji jest powodem.

    Sygnalizacja nie jest lekiem na wszystko.

  • 404. Data: 2019-11-06 22:38:12
    Temat: Re: Przejście dla pieszych. wina debili kierowców.
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 05 Nov 2019 11:29:50 +0100, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> wrote:

    >Źródło?

    Pewnie Instytut Badań z Dupy. Ostatnio bradzo popularny w niektórch
    kręgach.

  • 405. Data: 2019-11-06 22:42:58
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 5 Nov 2019 17:55:30 +0100, Maciek <m...@n...pl> wrote:

    >Nie

    A wg niektórych powinieneś. Bo jak trafisz na swoim zielonym pieszego,
    to możesz zostać uznanym za winnego. Hint: Łódź.

  • 406. Data: 2019-11-06 22:44:46
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 6 Nov 2019 22:23:55 +0100, Shrek <...@w...pl> wrote:

    >Nie zdemantowała - nie potwirdziła, nie zaprzeczyła. Powiedziała (a w
    >zasadzie jej rzecznik, że nie wie).

    Czyli zdementowała to, co podał rzecznik ZDM. Na podstawie własnego
    widzimisię.

  • 407. Data: 2019-11-06 22:45:54
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    j...@i...pl w

    > Sprawdziłeś?

    No chyba sprawdził, skoro napisał, że na Bielanach 10 doświetleń
    zrealizowano, ale nie przeprosił, że wątpił, że Twoja teza ma uzasadnienie w
    źródle.
    Mam wrażenie, że się pogubił w tym co myśli, tym co pisze...

    <cite>
    > Większość doświetleń to wynik budżetu obywatelskiego. A że ZDM się
    > potem tym chwali to inna sprawa.
    Zapewne dysponujesz jakimś źródełem na poparcie swojej tezy
    </cite>

    --
    'Tom N'

  • 408. Data: 2019-11-06 22:47:56
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    j...@i...pl w

    > Pewnie Instytut Badań z Dupy. Ostatnio bradzo popularny w niektórch
    > kręgach.

    Zepsułem mu komputer (temu japcośtam), bo zamilkł

    --
    'Tom N'

  • 409. Data: 2019-11-07 06:03:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.11.2019 o 22:33, j...@i...pl pisze:

    > A czy ja napisałem że to eska?

    A co zatem wnosi do dyskusji, że TMP będzie za sto lat? Będzie to będzie
    droga główna na razie nie ma.

    > Potiwerdziłem tylko, że chujowo się po
    > niej jeździ.

    Chujowość jazdy wynika nie z ulicy jako takiej a ze skrzyżowań na jej
    końcach.

    > Bo przez większość dnia jest tam korek.

    Dramatyzujesz - korki są w szczycie tak jak w całym mieście.

    > Jak muszę tam
    > pojechać to wolę jednak Wólczyńską - Reymonta. Szybciej.

    Nie wdaje mnie się. W szczycie Wólczyńska to permanenty korek. Zwłaszcza
    wieczorem od centrum.

    --
    Shrek

  • 410. Data: 2019-11-07 06:20:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.11.2019 o 22:34, j...@i...pl pisze:

    > Sprawdziłeś?

    Nie. Twoja teza, twój dowód. Dobra sprawdziłem - z tego co widzę w tym
    roku 7 przejść w całej warszawie, żadne na bielanach .Archiwalnych nie
    widzę. Ta ilość ma się nijak do tego co jest robione.

    --
    Shrek