eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzejście dla pieszych i BMWRe: Przejście dla pieszych i BMW
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.poznan.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!n
    ewsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!new
    s.xlned.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com
    !newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada
    .pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Przejście dla pieszych i BMW
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <qohu7s$soa$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <e...@g...com>
    <5dac96ab$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <5db4d049$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <5db55838$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...com>
    <5db7178b$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
    <qp76r9$2k1$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5db72900$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    From: Kviat
    Date: Mon, 28 Oct 2019 19:55:45 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.9.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <6...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 43
    Message-ID: <5db739b1$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.64.38.16
    X-Trace: 1572288945 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 521 89.64.38.16:58691
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3126
    X-Received-Body-CRC: 18967758
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2664554
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 28.10.2019 o 19:34, s...@g...com pisze:
    > W dniu poniedziałek, 28 października 2019 12:44:34 UTC-5 użytkownik Kviat napisał:

    >
    >> A kolejność ustala jaśnie pan kierowca?
    >> A może to kierowcy mają nie zapierdalać przed przejściem, zachować
    >> szczególną ostrożność i móc w razie potrzeby zdążyć wyhamować. I czekać
    >> na swoją kolej.
    >>
    >
    > Jaka kolej? Kolejny co nie rozumie jak dzialaja przepisy aktualnie?

    "Mają czekać na swoją kolej i rozglądać się zanim wejdą. "

    Zawsze możesz podyskutować z autorem tego tekstu.

    >> A wystarczyło nie zapierdalać przed przejściami, nie omijać/wyprzedzać
    >> przed przejściem, jechać przed przejściem z taką prędkością żeby zdążyć
    >> wyhamować.
    >
    > O nie wlazeniu bezmyslnie na przejscie juz nie napisales.

    Wielokrotnie pisałem. Zajmowanie się 0,43% pieszych, którzy bezmyślnie
    włażą na przejście, to strata czasu.

    > Widac nie zalezy ci na bezpieczenstwie pieszych. Mam wrazenie ze liczy sie tylko
    czepianie kierowcow.

    Bo lepszy efekt będzie z naprostowania chociaż 10% z 85-90%, niż 100% z
    0,43%.

    >> I nikt nie wpadałby na pomysły budowania progów
    >> zwalniających, zasieków, zapór przeciwczołgowych i wilczych dołów na
    >> jezdniach. Bo nie byłoby takiej potrzeby.
    >> To takie proste, a nie do ogarnięcia przez "nauczycieli" pieszych.
    >>
    >
    > No pacz, a na zachodzie taka kultura a progi zwalniajace maja. Tak samo tempe
    kierowce jak nasze?

    Zaczęli dużo wcześniej, to i efekty mają.
    Progi zostawili dla turystów ze wschodu ;)

    Pozdrawiam
    Piotr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: