  • Data: 2019-10-28 18:00:27
    Temat: Re: Przejście dla pieszych i BMW
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28-10-2019 o 17:30, Irokez pisze:

    > Dawaj przepis zabraniający mi zwolnić i zatrzymać się przed pasami

    To nie chodzi o przepis zabraniający, tylko o przepis wymuszający takie
    zachowanie.
    Nie wolno uczyć pieszych złych nawyków.
    Mają czekać na swoją kolej i rozglądać się zanim wejdą.

    aby
    > przepuścić na pasach oczekujących pieszych. Jestem na ulicy sam, za mną
    > pusto, przede mną pusto (jak na filmie).

    To po diabła się zatrzymujesz?
    Bez tego pieszy mógłby wejść na jezdnię szybciej, bo bez zatrzymywania
    przejechałbyś szybciej niż z zatrzymaniem, więc spokojnie by za Tobą
    przeszedł, nie musząc czekać czy się zatrzymasz czy jednak nie...
    I do tego nie zasłaniałbyś mu widoku, dzięki czemu może zauważyłby
    nadlatujące następnego przeciwnika.

    Albo on zauważyłby pieszych na pasach.