eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzejście dla pieszych i BMWRe: Przejście dla pieszych i BMW
  • X-Received: by 2002:a81:9486:: with SMTP id l128mr1166040ywg.497.1571727187892; Mon,
    21 Oct 2019 23:53:07 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a81:9486:: with SMTP id l128mr1166040ywg.497.1571727187892; Mon,
    21 Oct 2019 23:53:07 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin2!goblin.
    stu.neva.ru!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweak.nl!209.85.160.216.MISMATCH!o24
    no2084370qtl.0!news-out.google.com!q23ni220qtl.1!nntp.google.com!o24no2084356qt
    l.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 21 Oct 2019 23:53:07 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <5dae12cc$0$17359$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=85.219.130.230;
    posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
    NNTP-Posting-Host: 85.219.130.230
    References: <qohu7s$soa$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <e...@g...com>
    <5dac96ab$0$537$65785112@news.neostrada.pl> <qoi6ss$srh$1@dont-email.me>
    <5daca17b$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <5dacb5bf$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <5dacb73e$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <5dacbc5a$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <5dacc872$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <1...@g...com>
    <5dadc614$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <5dadf8b1$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <5dae12cc$0$17359$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <3...@g...com>
    Subject: Re: Przejście dla pieszych i BMW
    From: WS <L...@c...pl>
    Injection-Date: Tue, 22 Oct 2019 06:53:08 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2664098
    [ ukryj nagłówki ]

    On Monday, October 21, 2019 at 10:19:26 PM UTC+2, Shrek wrote:

    > No własnie o tym piszę - zgodnie z twoim opisem względne bezpieczeństwo
    > daje brak jakichkoliwek pojazdów w okolicy trzystu metrów. Plus rezerwa
    > na błędną ocenę odległości. Wynika z tego, że przechodzisz po prostu w
    > nocy albo mieszkasz na wsi. Albo trochę koloryzujesz.

    Odwracasz kota ogonem, wystarczy, ze stanie 2-3 rzedy samochodow i dalej widzisz, czy
    ktos zapieprza, czy nie. Nawet jak wyjedzie gdzies szybko zza zakretu, to zacznie
    hamowac, zatrzyma sie na stojacych... prawdopodobienstwo tego typu wypadku mozna
    zmniejszyc prawie do zera. To jeden z tych, gdzie "do tanca trzeba dwojga"
    Daleko nie szukac - opisywany wypadek: facet zdazyl zauwazyc, ze merc jedzie, ze
    raczej nie zdazy zahamowac/nie hamuje, zdazyl zatrzymac zone z dzieckiem, niestety
    jemu juz braklo czasu. A wystarczylo, zeby ona tez popatrzyla...



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: