-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!2.eu.feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed8.news.xs4all.nl!feeder1.usene
t.farm!feed.usenet.farm!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams
1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com
!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!un
t-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Przejście dla pieszych i BMW
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <qohu7s$soa$1$Janusz@news.chmurka.net>
<5dac871c$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
<5dadd6e5$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
From: Kviat
Date: Mon, 21 Oct 2019 19:15:27 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.9.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <5dadd6e5$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 30
Message-ID: <5dade7b0$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89.64.37.106
X-Trace: 1571678128 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17355 89.64.37.106:26201
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2539
X-Received-Body-CRC: 2996322033
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2664065
[ ukryj nagłówki ]W dniu 21.10.2019 o 18:03, z pisze:
> Właśnie wysłuchałem długiego wykładu w tokfm jakiego młokosa co zrzucał
> wszystkie winy tego świata na kierowców.
https://oko.press/pedzacy-kierowca-staranowal-piesze
go-na-pasach-piesi-na-polskich-ulicach-nie-sa-bezpie
czni/
"Na Twitterze posłankę ganił także Przemysław Szubartowicz, były
dziennikarz Polskiego Radia.(...) Ale choć część opinii publicznej
chętnie przyznałaby rację Szubartowiczowi, badania pokazują, że za
śmiertelne wypadki na pasach w znakomitej większości odpowiadają
kierowcy. Przyczyną jest nadmierna prędkość.
Wynika to jasno raport Instytutu Transportu Samochodowego zamówiony
przez Ministerstwo Infrastruktury. Badacze ITS dowiedli, że zdecydowana
większość kierowców przekracza prędkość, gdy zbliża się do pasów. W
terenie zabudowanym to 85 proc., poza nim - aż 90 proc.
(tabelka zachowania kierowców w rejonie przejść dla pieszych 2015/2018)
Zarejestrowano natomiast znikomą liczbę wtargnięć na jezdnię, czyli
zachowania zmuszającego kierowcę do gwałtownego hamowania - to zaledwie
0,43 proc. badanych.
Wbrew często podnoszonym argumentom problem ,,wpatrzenia w smartfony"
jest marginalny. 5 proc. badanych rozmawiało przez telefon przy
przechodzeniu przez jezdnię, ale zaledwie 1 proc. miało w uszach
słuchawki lub pisało wiadomości."
Pozdrawiam
Piotr
Następne wpisy z tego wątku
- 21.10.19 19:21 J.F.
- 21.10.19 19:59 WS
- 21.10.19 20:05 Kviat
- 21.10.19 20:17 Shrek
- 21.10.19 20:28 Shrek
- 21.10.19 20:31 Shrek
- 21.10.19 21:02 WS
- 21.10.19 21:53 mk4
- 21.10.19 22:04 Akarm
- 21.10.19 22:19 Shrek
- 21.10.19 22:21 Shrek
- 21.10.19 23:59 Zenek Kapelinder
- 22.10.19 06:02 Shrek
- 22.10.19 06:50 BronkL
- 22.10.19 07:00 BronkL
Najnowsze wątki z tej grupy
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
Najnowsze wątki
- 2025-02-04 ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- 2025-02-05 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-02-05 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-05 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-02-05 Warszawa => IT Business Analyst <=
- 2025-02-05 Warszawa => Specjalista DevOps <=
- 2025-02-05 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-05 Warszawa => QA Engineer (Quality Assurance) <=
- 2025-02-05 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-02-05 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-02-05 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-05 Re: UK: Michał K. dalej czeka na rozprawę ekstradycyjną w areszcie [bo nie (jeszcze?) zebrał kaucji]
- 2025-02-04 podpisywanie umów z datą wsteczną
- 2025-02-04 Radio internetowe do starego Androida
- 2025-02-04 "ogrodowa linia napowietrzna"