-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!newsreader4.netcolog
ne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.
fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada
.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.
pl.POSTED!not-for-mail
Date: Mon, 21 Oct 2019 18:23:50 +0200
From: "Irek.N." <t...@j...taki.jest>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.2.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Przejście dla pieszych i BMW
References: <qohu7s$soa$1$Janusz@news.chmurka.net>
<e...@g...com>
<5dac96ab$0$537$65785112@news.neostrada.pl> <qoi6ss$srh$1@dont-email.me>
<divjfvbcy3mn$.dlg@myjk.org>
<6...@g...com>
<5dad92ad$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <5dad92ad$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 21
Message-ID: <5daddb81$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 194.33.77.72
X-Trace: 1571675009 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 546 194.33.77.72:51292
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2178
X-Received-Body-CRC: 196709764
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2664058
[ ukryj nagłówki ]> Taa ... kiedys chcialem zobaczyc ile zajmie przejazd przepisowy.
> Po pierwszym kawalku w wiosce stwierdzilem, ze tak sie nie da - trzeba +10.
> Po drugim - ze za bardzo ruch blokuje, podniesmy do tylu co inni.
> Po trzeciej wiosce mi przeszlo.
Ja zrobiłem inny eksperyment.
Jechałem ile się dało*, ale tak, aby spalanie było jak najmniejsze.
Przejechałem tak 3 tankowania, czyli niecałe 3000km. Efekt tego jest
taki, że o mało nie dostałem nerwicy, zapchałem DPF-a i zaoszczędziłem
około 300PLN na paliwie. 3 litrowy dizel zamiast typowych 9.5/100
zadowalał się okolicami 7.5/100. Da się? DA SIĘ!, ale to kompletnie bez
sensu.
Z ciekawostek wyszło mi, że z górki nie warto hamować silnikiem, lepiej
się lekko rozpędzać przed kolejną górką.
Miłego.
Irek.N.
* zazwyczaj byłem w okolicach ograniczenia lub lekko powyżej, bardzo
sporadycznie dużo poniżej.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.10.19 18:37 J.F.
- 21.10.19 19:15 Kviat
- 21.10.19 19:21 J.F.
- 21.10.19 19:59 WS
- 21.10.19 20:05 Kviat
- 21.10.19 20:17 Shrek
- 21.10.19 20:28 Shrek
- 21.10.19 20:31 Shrek
- 21.10.19 21:02 WS
- 21.10.19 21:53 mk4
- 21.10.19 22:04 Akarm
- 21.10.19 22:19 Shrek
- 21.10.19 22:21 Shrek
- 21.10.19 23:59 Zenek Kapelinder
- 22.10.19 06:02 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
Najnowsze wątki
- 2025-03-03 a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- 2025-03-03 nie naprawiam więcej telewizorów
- 2025-03-03 Białystok => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-03 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-03 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2025-03-03 Gdy ministrowie sa golodupcami
- 2025-03-03 Pruszków => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-03-03 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-03-03 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-03 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-03 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-03 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-03 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-03-03 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=