  • Data: 2019-10-23 13:50:27
    Temat: Re: Przejście. piesi ładują się.
    Od: "BronkL" <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości
    news:5db0358c$0$542$65785112@news.neostrada.pl...

    > ludzie to sobie jeżdżą po świecie. Mają porównanie i przywożą dobre
    > nawyki.
    >
    > Pozdrawiam
    > Piotr

    Nawyków nie da się przywieźć. Nawyki kształtuje się przez wiele lat.
    To co jest dobre na Zachodzie nie musi być dobre w Polsce.
    Inna kultura, inna infrastruktura, inne nawyki, itd.
    Już raz próbowano wprowadzić pierwszeństwo dla pieszego
    oczekującego, ale projekt nie przeszedł przez Parlament.
    To było ok. 4 lata temu i jak dotąd nie powstał nowy projekt.

    W mojej okolicy jest skrzyżowanie. Dopóki ruch jest kierowany to jeszcze
    jako tako, gdy przerobili to na minirondo i ruch niekierowany
    to skrzyżowanie jest notorycznie blokowane przez pieszych,
    bo na minirondzie samochody musza zwolnić i piesi ładują się
    bez problemu na przejście.