eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzejscia dla pieszych trwa edukacja suwerena :-)Re: Przejscia dla pieszych trwa edukacja suwerena :-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin2!goblin1!goblin.st
    u.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.
    neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <6...@g...com>
    <5d19f8c5$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d19fc3d$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d1a466b$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d1a4f84$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d1a6f15$0$17359$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d1a8661$0$17351$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <5d1a8661$0$17351$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Przejscia dla pieszych trwa edukacja suwerena :-)
    Date: Tue, 2 Jul 2019 13:53:57 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 42
    Message-ID: <5d1b4658$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.175.93
    X-Trace: 1562068568 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17365 83.26.175.93:54495
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2659598
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5d1a8661$0$17351$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 2019-07-01 o 22:37, Irek.N. pisze:
    >> Poza tym jak określić moment rozpoczęcia i zakończenia
    >> wyprzedzania? Czy przyjąć że jak zrównuje się choć część nadwozia
    >> to już jest manewr?

    >Na filmie masz podane. Nie możesz na odcinku przed pasami "10m"
    >(linia ciągła-jeśli jest)... "wyjść" przed prowadzącego/tego obok.
    >Albo się

    no wlasnie - 2:15 - linii ciaglej nie ma.
    No i zaraz - gdzie na filmie jest o tych 10m, czy o linii ... czy
    jakakolwiek inna definicja ...

    >zrównasz albo odpuścisz.

    Tak nawiasem mowiac - jak sie trzymasz z tylu, to wyprzedzany pojazd
    zaslania ci widok na chodnik przy przejsciu.
    Jesli jestes blizej, to masz dobry widok i mozesz widziec, ze
    pieszych nie ma.
    Ale moga wbiec z lasu :-P

    >Generalnie chodzi o to, żebyś miał pełne pole widzenia i prędkość
    >odpowiednią/bezpieczną. Co prawda, nie uważam aby przed przejściem w
    >odległości 10m, mieć 50km/h jak pojazd na pasie obok w terenie
    >zabudowanym...ale D-6 nakłada obowiązek zwolnienia, kiedy widzimy że
    >ktoś się zbliża do przejścia z zamiarem wejścia.

    Nie - zawsze nakłada obowiazek zwolnienia.

    >Przed wyprzedzaniem nie masz 180stopni pola widzenia. Nie możesz
    >przewidzieć czy pieszy nagle wejdzie na pasy po prawej czy po lewej
    >czy się zatrzyma...a chodzi o zminimalizowanie niebezpiecznego
    >manewru, który akurat w tym miejscu jest niebezpieczny.

    Manewr jest niebezpieczny, ale przed przesciem nie potrzebujesz 180
    stopni,
    ile stopni to zalezy od odleglosci.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: