  • Data: 2019-07-02 17:37:48
    Temat: Re: Przejscia dla pieszych trwa edukacja suwerena :-)
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mnie zycie wedukowalo.
    > Jade sobie wolno jak nigdy, prawym pasem, lewy mnie wyprzedza ... i
    > nagle cos ruch na tym lewym gestnieje, zwalnia, a ja wyprzedam na
    > przejsciu.
    >
    > No az by sie chcialo napisac "bo jakiemuch ch* zachcialo sie wpuscic
    > pieszego" :-P

    Dzisiaj mała trasa była, więc postarałem się poobserwować. Generalnie
    ludzie mają to głęboko w zadku. Nie widziałem aby ktoś przyhamował,
    przyspieszył...zrobił cokolwiek na przejściu. Jak sobie jechał - tak
    sobie jechał i tyle.
    Ja kilka razy delikatnie musiałem przyhamować, aby nie wyprzedzić.
    Wyrzuty na pysku i szybkie spojrzenie w lusterko... żadnego siadania na
    zderzaku, żadnego "trąbienia paszczą", ale też manewry wyjątkowo spokojne.
    Wychodzi na to, że nie razi to nikogo, ale zwyczajnie się nie chce.
    Oczywiście 130km zrobione, a i tak raz wyprzedziłem na przejściu.

    Nie spotkałem żadnego policjanta, więc nie zapytałem o interpretacje.

    Pieszych to ja wpuszczam tylko w mieście, jak mam na liczniku 20 lub
    jestem daleko.

    Linie ciągłe są, jak przejście jest w drodze. Długości różnie, od
    powiedzmy 5m do 15m? Tak na oko (1-3 długości samochodu). Za to jak
    przejście jest na skrzyżowaniu, to nie ma żadnej ciągłej, co zresztą
    jest zrozumiałe. W każdym razie, linia ciągła nie odpowiada na żadne z
    interesujących pytań moim zdaniem.

    Miłego.
    Irek.N.
    ps. to o czym piszesz, nie do uniknięcia jest. Przecież nie będziesz się
    gapił cały czas na bok, czy przypadkiem sąsiad nie hamuje! Podobnie w
    sytuacji zapchanej drogi, jadą 2 lub więcej pasów, zderzak w zderzak i
    jest przejście. Czysta ruletka kto kogo wyprzedza :( Przejść po prostu
    czasami nie widać.