  • 11. Data: 2011-02-08 09:09:42
    Temat: Re: Przegląd techniczny - brak miejsca - karteczka i.......
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:

    > I racja. Wystarczyła by w zupełności jedna strona na adnotacje.
    > Były by za to dwie strony na pieczątki z badań tech. Nie wiem jaki jest
    > zazwyczaj czas posiadania pojazdu, ale sądzę, że więcej niż 6 lat.

    6 lat to mogą być tylko 3 przeglądy.....

  • 12. Data: 2011-02-08 09:31:47
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> wrote in message

    > wykaż sie i sam poszukaj. Ja tylko potwierdzam powyższe słowa.

    Ja twierdze, ze takiego przepisu nie ma. Jesli twierdzisz, ze jest, to go
    znajdz.

    --
    Axel

  • 13. Data: 2011-02-08 10:11:44
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Cavallino pisze:

    > 6 lat to mogą być tylko 3 przeglądy.....

    Oczywiście wiem o tym. Mogłem napisać aby uniknąć "łapania" za posta ;-)

    --
    Szukam pracy:
    http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki

  • 14. Data: 2011-02-08 10:35:13
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 8 Feb 2011 09:09:42 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >6 lat to mogą być tylko 3 przeglądy.....

    Przy nowym aucie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 15. Data: 2011-02-08 12:22:37
    Temat: Re: Przegl?d techniczny - brak miejsca - karteczka i.......
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > Albo w notesie albo sobie na czole wytatuować...

    Mozesz napisac o co ci codzi, bo nie kumam?
    Wolisz niepotzrebnie tracic czas i pieniadze w urzedzie?
    Jakos np. ubezpieczenie OC nie jest wbijane do dowodu tylko jest na
    oddzielnej kartce. Czyli mozna ...

    DJ

  • 16. Data: 2011-02-08 13:28:01
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-02-07 19:54, ALGI pisze:
    > Jak już nie mam miejsca w dowodzie rejestracyjnym na pieczątkę to dostaję
    > karteczkę, z którą musze się udać do wydziału komunikacji aby wydali mi
    > nowy dowód rejestracyjny.
    >
    > Pytania brzmią:
    > - ile czasu mogę jeździć z tą karteczką?

    Tydzień.

    > - ile czasu trwa wydanie nowego dowodu?

    Nie wiem, zadzwoń to się dowiesz.

  • 17. Data: 2011-02-08 18:05:01
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

> [...]

    > Były by za to dwie strony na pieczątki z badań tech. Nie wiem jaki jest
    > zazwyczaj czas posiadania pojazdu, ale sądzę, że więcej niż 6 lat. A w 12

    ...jakby te pieczątki i przeglądy naprawdę były niezbędne.

  • 18. Data: 2011-02-08 18:11:58
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 08/02/2011 07:39, Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:

> [...]
    > Były by za to dwie strony na pieczątki z badań tech. Nie wiem jaki jest
    > zazwyczaj czas posiadania pojazdu, ale sądzę, że więcej niż 6 lat. A w

    W zasadzie mozna pozbyc sie tych pieczatek kompletnie i przy przegladzie
    wydawac po prostu druki, wiele krajow tak robi. Ja dowodu
    rejestracyjnego wogole przy sobie wozic nie musze, swiety spokoj.

    Kamil

  • 19. Data: 2011-02-08 18:13:47
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-02-08 18:11, Kamil pisze:

    > W zasadzie mozna pozbyc sie tych pieczatek kompletnie i przy przegladzie
    > wydawac po prostu druki, wiele krajow tak robi. Ja dowodu
    > rejestracyjnego wogole przy sobie wozic nie musze, swiety spokoj.

    Na chuj Ci druki jakieś człowieku. Mało drzew się marnuje na papierkowe
    sprawy?? Skoro policja sprawdza podczas kontroli przeglądy rejestracyjne
    i ubezpieczenia, to wyposażyć ich w dodatkowy soft i możliwość
    sprawdzania tego w systemie na podstawie nr rejestracyjnych.
    Wstawianie pieczątek i bazgranie po dokumencie, czyli robienie gówna z
    dowodu rejestracyjnego pojazdu jest tylko wymysłem komunistycznym.

  • 20. Data: 2011-02-08 18:22:42
    Od: scob <9...@t...pl>

    W dniu 2011-02-08 09:31, Axel pisze:
    > "Kuba (aka cita)"<y...@w...pl> wrote in message

    > Ja twierdze, ze takiego przepisu nie ma. Jesli twierdzisz, ze jest, to go
    > znajdz.

    sam sobie znajdź ;-)

    Forum.diagnosta.pl