  • 31. Data: 2009-09-18 09:48:09
    Temat: Re: Przegl d motocykla pogwarancyjny. Poczekać do wiosny?
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 18 Wrz, 11:40, n...@s...com wrote:

    > pisalem powaznie.

    Bo Ty to masz skuter 2T a tu się rozmawia o motocyklach.

    --
    Artur

  • 32. Data: 2009-09-18 09:49:38
    Od: n...@s...com

    On Fri, 18 Sep 2009 02:48:09 -0700 (PDT), Artur Zabroński
    <a...@g...com> wrote:

    >Bo Ty to masz skuter 2T a tu się rozmawia o motocyklach.

    Sam jestes poteflon!

    pozdr
    newrom z motorem.
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 33. Data: 2009-09-18 09:53:21
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 18 Wrz, 11:49, n...@s...com wrote:

    > Sam jestes poteflon!

    Ech ci wulgarni skuterzyści z Krakowa, za grosz kultury.

    --
    Artur

  • 34. Data: 2009-09-18 11:30:44
    Temat: Re: Przegląd motocykla pogwarancyjny. Poczekać do wiosny?
    Od: "PanAdol" <p...@p...neostrada.pl>

    >Zapomniałem odpowiedzieć na to, nie jestem w stanie podać konkretnych
    >danych ale proces starzenia się oleju jest znanym procesem i zachodzi
    >pod wpływem kwasu siarkowego i azotowego który powstaje podczas
    >spalania paliwa.

    Proponuje zsynchronizowac gazniki - powinno pomóc ;)
    PanAdol

  • 35. Data: 2009-09-18 16:36:24
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Jasio pisze:

    > PS jak to zrobić, żeby Cię cytować z ">" ?

    menu narzedzia -> opcje -> wysyłanie -> format wysyłania poczty (ustaw
    zwykły tekst) -> ustawienia zwyklego tekstu -> zaznaczyc "wetnij
    peirwotny tekst..." i ustawic ">".

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"