  • 1. Data: 2009-09-14 13:41:04
    Temat: czesci z usa - pytanko
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    Witam. Jak jest z cłem i innymi opłatami na używane części z za wody?
    (część za ponad 100$)

    grzech
    vl800

  • 2. Data: 2009-09-14 13:48:56
    Temat: Re: czesci z usa - pytanko
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    grzech wrote:
    > Witam. Jak jest z cłem i innymi opłatami na używane części z za wody?
    > (część za ponad 100$)

    Yo,

    Pare tygodni temu Kuczu pisal o tym jak wyglada procedura. Dotyczyla ona
    zakupow na ebay. Nie wiem czy ma zanczenie to czy czesci sa nowe czy
    uzywane.
    To czy paczka przechodzi przez clo to chyba zalezy od konstelacji gwiazd
    na niebie. Ja zamowilem na ebay wydechy , calkiem spora paczka i dosyc
    ciezka. Urzad celny nie upomnial sie o zadne clo :)
    Wartosc ok 200$ z przesylka OIDP.

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 3. Data: 2009-09-14 14:08:27
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    grzech pisze:
    > Witam. Jak jest z cłem i innymi opłatami na używane części z za wody?
    > (część za ponad 100$)

    do 150 Euro sa zwolnione cla. Placi sie tylko VAT. Powyzej jest clo i
    VAT, przy czym VAT liczony jest od calosci czyli czesci + transport.

    http://www.zakupyzusa.com/?pg=customs

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 4. Data: 2009-09-15 11:25:07
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    > Witam. Jak jest z cłem i innymi opłatami na używane części z za wody?
    > (część za ponad 100$)

    Sam sobie odpowiem:)))
    Miły pan sprzedawca z ebaya pewnie nie raz wysyłał do polski i wpisał
    wartość 50$ + gift
    czym niechybnie naraził skarb państwa na bankructwo:)
    reasumując - zakupione 27.08 - dziś listonosz przytaszczył:)

    grzech
    vl800