  • 11. Data: 2009-09-17 13:38:35
    Temat: Re: Przegląd motocykla pogwarancyjny. Poczekać do wiosny?
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Kuczu <q...@g...com> wrote:

    >Niee. Wlej 0,4 litra swiezutkiego piwa do 0,1 litra piwa ktore stalo od
    >przedwczorajszej imprezy. Zobaczymy czy Ci bedzie smakowac.

    Po ilodniowej imprezie?

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 12. Data: 2009-09-17 13:54:37
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 17 Wrz, 15:36, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > a nie wiem. Zalozmy ze browar stal otwarty cala zime. Tak dla ulatwienia.

    cały browar? i nikt z niego nic nie wyniósł? coś ściemniasz.
    dawaj adres

    - gildor

  • 13. Data: 2009-09-17 18:49:59
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 17 Wrz, 12:52, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    > Ale pieprzysz...

    Uzasadnij :-)

    --
    Artur

  • 14. Data: 2009-09-18 06:41:41
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Artur Zabroński napisał(a):
    > Uzasadnij :-)

    Nie. Ty udowodnij. Dla przypomnienia: mamy XXI wiek.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 15. Data: 2009-09-18 07:40:32
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 18 Wrz, 08:41, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    > Nie. Ty udowodnij. Dla przypomnienia: mamy XXI wiek.

    Kwas siarkowy i azotowy przyczynia się do starzenia oleju i niszczenia
    w nim różnych dodatków nie bez powodu producenci podają wymianę co 6
    kkm LUB 6 miesięcy. Więc olej stojący sobie na półeczce i czekający na
    wiosne przynajmniej w teorii będzie lepszy od tego zalanego na jesien
    i wymieszanego z 15% starego oleju.

    A w praktyce to pewnie bez różnicy i można to tylko sprawdzić w jakimś
    laboratorium.
    --
    Artur

  • 16. Data: 2009-09-18 07:50:25
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Artur Zabroński napisał(a):
    > nie bez powodu producenci podają wymianę co 6
    > kkm LUB 6 miesięcy.

    ktorzy????

    > A w praktyce to pewnie bez różnicy i można to tylko sprawdzić w jakimś
    > laboratorium.

    dla tego napisalem: pieprzysz

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 17. Data: 2009-09-18 07:52:04
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > ktorzy????

    No Lidl, Biedronka, Tesco

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 18. Data: 2009-09-18 08:04:16
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 18 Wrz, 09:50, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    > ktorzy????

    Kawasaki?

    --
    Artur

  • 19. Data: 2009-09-18 08:07:13
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 18 Wrz, 09:50, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    > dla tego napisalem: pieprzysz

    Zapomniałem odpowiedzieć na to, nie jestem w stanie podać konkretnych
    danych ale proces starzenia się oleju jest znanym procesem i zachodzi
    pod wpływem kwasu siarkowego i azotowego który powstaje podczas
    spalania paliwa.

    No i po jaki chuj nalewać oleju żeby stał wymieszany z brudami przez 6
    miesięcy?

    Aaaaaa tak w ogóle to gadamy o syntetyku czy mineralnym?
    --
    Artur

  • 20. Data: 2009-09-18 08:22:44
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Artur Zabroński napisał(a):
    > On 18 Wrz, 09:50, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    [...]
    > No i po jaki chuj nalewać oleju żeby stał wymieszany z brudami przez 6
    > miesięcy?
    >
    > Aaaaaa tak w ogóle to gadamy o syntetyku czy mineralnym?

    Guzik. Powinienes byl zapytac:
    "tak w ogóle to gadamy o motocyklowym czy samochodowym?" ;)
    Teraz mozesz liczyc na flejma :)