  • Data: 2010-03-01 14:39:44
    Temat: Re: Przeglad klimatyzacji - Kraków
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin" <s...@t...pl> wrote in message
    news:hmd9mn$3c7$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > nie słuchaj druciarza jedz do serwisu ...samemu to możesz sobie
    > żarówkę wymienić a nie czynnik w Klimie ...

    Chyba nie doceniasz zdolności manualnych kolegi grupowicza...
    Nikt też nie mówił o wymianie czynnika chłodzącego.
    Nie ma prawie nigdy takiej potrzeby.

    > 1.trzeba wiedzieć gdzie to wszystko podłączyć..
    >
    > Niskie ciśnienie -wysokie J czasami w aucie występuje jeden zawór ...

    Piszesz bo wiesz czy zgadujesz?
    Czy możesz mi napisać co to za auto co ma jeden "zawór"??
    Zawór wysokiego ciśnienia dla R134a ma dużo większą średnicę
    i nie da się go użyć do diagnostyki przyrządem do którego podałem
    link... Pasuje tylko do zaworu niskiego ciśnienia.

    > I to np. pod zderzakiem lub nadkolem ...

    I co z w związku z tym? Schylić się nie umiesz?
    Połamany staruszek jesteś?

    > 2.trzeba mieć wiedzę ile czynnika dodać ...jak dodasz za dużo
    > to Klima nie będzie działała

    Wiedza ta jest dostępna w sieci... nie wiem czemu go zrażasz.
    Czyżbyś miał w tym jakiś interes?
    Jak da za dużo czynnika i klima *z tego powodu* "przestanie działać"
    to przecież nic trudnego spuścić trochę czynnika w powietrze...
    R134a nie jest już szkodliwy dla środowiska jak stare czynniki.

    > 3 jeśli są zawory stare to akurat sam sobie je zablokujesz .. w pozycji
    > otwartej ...

    Straszysz go, nie wiem po co? Dlaczego miałyby się blokować???
    Skąd ten pesymizm? Piszesz jakbyś miał zakład A/C i starał się
    zrazić kolegę do własnoręcznej roboty aby Ci haracz zapłacił...