  • 1. Data: 2014-10-05 21:58:16
    Temat: Przegld w Olkuszu
    Od: Malkontent <m...@g...pl>

    Czy kto moe poleci stacje obsugi w której zrobi przegld
    rejestracyjny bez czepiania si drobiazgów? Zastrzegam, e nie chc
    rejestrowa trupa.

    Pzdr.

  • 2. Data: 2014-10-06 16:25:34
    Temat: Re: Przegld w Olkuszu
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-10-05 21:58, Malkontent pisze:
    > Czy kto moe poleci stacje obsugi w której zrobi przegld
    > rejestracyjny bez czepiania si drobiazgów? Zastrzegam, e nie chc
    > rejestrowa trupa.
    >
    > Pzdr.

    Oj, wątpię żebyś gdziekolwiek w Polsce trafił na stację na której się
    nie czepiają drobiazgów. Oczywiści z urzędu przepuszczają;-) , ale swoje
    kierowca musi usłyszeć...

  • 3. Data: 2014-10-06 22:30:36
    Od: Malkontent <m...@g...pl>

    Dnia Mon, 06 Oct 2014 16:25:34 +0200, Trybun <I...@j...com> napisał:

    >Oj, wątpię żebyś gdziekolwiek w Polsce trafił na stację na której się
    >nie czepiają drobiazgów. Oczywiści z urzędu przepuszczają;-) , ale swoje
    >kierowca musi usłyszeć...

    Jutro rano muszę dopełnić tego obowiązku. Mam nadzieję, że
    bezproblemowo. Jedno tylne przeciwmgielne nie świeci, a gdzieś
    posiałem torxy. Może darują.

    --

    Pozdr. _/_/_/_/
    Malkontent _/_/_/

  • 4. Data: 2014-10-06 23:07:00
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Malkontent" <m...@g...pl>

    > Czy kto moe poleci stacje obsugi w której zrobi przegld
    > rejestracyjny bez czepiania si drobiazgów? Zastrzegam, e nie chc
    > rejestrowa trupa.

    Rób w jednej stacji np ci od Peugout co to gdzieś się przenieśli zdaje się

  • 5. Data: 2014-10-07 02:06:05
    Temat: Re: Przegląd w Olkuszu
    Od: Malkontent <m...@g...pl>

    Dnia Mon, 06 Oct 2014 22:30:36 +0200, Malkontent <m...@g...pl>
    napisał:

    >Jedno tylne przeciwmgielne nie świeci, a gdzieś
    >posiałem torxy. Może darują.

    Jaja jak berety. Według instrukcji ma świecić jedno. A żarówki są w
    obu lampach. No i śruby to nie torxy tylko jakieś takie udziwnione.

    --

    Pozdr. _/_/_/_/
    Malkontent _/_/_/