  • 11. Data: 2010-02-11 21:50:27
    Temat: Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-02-11 21:45, 'Tom N' pisze:

    > A czwarta jaka?

    ;)

    6008

  • 12. Data: 2010-02-11 22:14:41
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Filip KK pisze:
    > Wyważenie środka ciężkości samochodu inne, tył niżej, przód
    > wyżej, brak podsterowności...

    Żebyś się nie zdziwił kiedyś. Zwłaszcza w sytuacji, gdy zaczniesz
    podsterownie wypadać z zakrętu. Będziesz próbował walczyć i zgubisz
    moment przejścia w nadsterowność. Różnica będzie taka, że ten rów czy
    tira z naprzeciwka zobaczysz w lusterkach wstecznych, a nie przez
    przednią szybę.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 13. Data: 2010-02-11 22:20:57
    Od: to <t...@a...xyz>

    'Tom N' wrote:

    > A czwarta jaka?

    Czwartej nie było, przecież pisze.

    --
    cokolwiek

  • 14. Data: 2010-02-11 22:26:38
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

> [...]
    > moment przejścia w nadsterowność. Różnica będzie taka, że ten rów czy
    > tira z naprzeciwka zobaczysz w lusterkach wstecznych, a nie przez

    Nie generalizowałbym. Oboje wiemy, że mam rację. Że auto z tylnym
    napędem ma idealnie rozłożony środek ciężkości. A jak się trafi lód i
    się wylatuje z zakrętu, to i napęd na 2 ośki nic nie da.

  • 15. Data: 2010-02-11 22:26:51
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Filip KK pisze:
    > Nie generalizowałbym.

    To nie generalizuj.

    > Oboje wiemy

    Hmm, jesteś kobietą? :>

    >, że mam rację.

    Ech ta wrodzona nieomylność. ;)

    > Że auto z tylnym
    > napędem ma idealnie rozłożony środek ciężkości.

    Każde niby? J.F. ma chyba nieco inne zdanie.

    > A jak się trafi lód i
    > się wylatuje z zakrętu, to i napęd na 2 ośki nic nie da.

    Ale ja nie miałem na myśli lodu.

  • 16. Data: 2010-02-11 22:30:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Najpierw przeczytaj co znaczy słowo "tarasować". :)

    To raczej Ty przeczytaj gdzie je napisałeś.....

  • 17. Data: 2010-02-11 22:35:59
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 11 Feb 2010 22:26:38 +0100, Filip KK napisał(a):

    > Oboje wiemy, że mam rację. Że auto z tylnym
    > napędem ma idealnie rozłożony środek ciężkości.

    Fiat 126p także? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 18. Data: 2010-02-11 22:42:54
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-02-11 22:35, MadMan pisze:

    > Fiat 126p także? :)

    Także. :)

    Swoją drogą Fiat 126p to bardzo dobre auto na śnieg. :) Jeszcze dobre
    zimówki i można nieźle pośmigać :)

  • 19. Data: 2010-02-11 23:07:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 11 Feb 2010 21:45:43 +0100, osobnik zwany 'Tom N'
    wystukał:

    > A czwarta jaka?

    to pewnie cytryna była :) 3 wystarczą :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 20. Data: 2010-02-11 23:07:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 11 Feb 2010 22:42:54 +0100, osobnik zwany Filip KK
    wystukał:

    właśnie dlatego, że ma źle rozłożą masę