eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: Przednionapędóweczki - taranujecie...Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Adam Czajka <n...@p...v>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
    Date: Thu, 18 Feb 2010 09:49:36 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 45
    Message-ID: <hliuu8$nh2$1@news.onet.pl>
    References: <hl1pap$bco$6@news.task.gda.pl> <0...@n...onet.pl>
    <hl7qji$gqe$1@news.task.gda.pl>
    <3...@q...googlegroups.com>
    <hlgmr3$mcu$1@news.task.gda.pl>
    <9...@b...googlegroups.com>
    <hlgpnu$ps2$1@news.task.gda.pl>
    <e...@g...googlegroups.com>
    <hlguce$gv$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat-be2.aster.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1266482952 24098 212.76.37.166 (18 Feb 2010 08:49:12 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 18 Feb 2010 08:49:12 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hlguce$gv$1@news.task.gda.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 100217-1, 2010-02-17), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2256714
    [ ukryj nagłówki ]

    hey

    Filip KK pisze:
    >> Gadasz głupoty odnośnie tego że przednionapędowemu autu ucieka tył.
    > Nie gadam głupot. W przednim napędzie auta są źle wyważone i tył jest
    > dużo za lekki. I wystarczy nawet puścić gaz albo hamować silnikiem, żeby
    > tył wprowadzić samoczynnie w poślizg. Miałem takie sytuacje nie raz.

    To trzeba było naprawić samochód, a nie zmieniać. Żeby w FWD wpaść w
    taki poślizg, w którym tył by cię wyprzedził to trzeba ręcznego użyć.
    Ale jak ktoś jeździ bez amortyzatorów z tyłu, to sam się prosi o kłopot.
    Typowe zachowanie FWD gdy za szybko wejdzie w zakręt lub gdy się w nim
    zacznie hamować to wyjeżdżanie na zewnątrz łuku. Spowodowany on jest
    uślizgiem przednich kół, ale wzdłużna oś samochodu pokrywa się mniej
    więcej z jego kierunkiem ruchu. Dopiero kolejna przesadzona kontra
    może doprowadzić do obrócenia auta.

    >> Żeby zawinąć tyłem trzeba się jednak trochę postarać.
    > W przednim napędzie? Wystarczy skręcić gwałtownie kierownice i tył leci...

    Nie masz racji. Spróbuj to zrobić.

    >> W aucie z napędem na tył jest to trochę łatwiejsze, wystarczy depnąć
    >> gazu.
    > Ale to nie chodzi o to, czy dodajesz gazu, czy nie. Mówimy o wpadaniu
    > auta w poślizg podczas normalnej jazdy. W obu przypadkach (fwd i rwd)
    > wystarczy rozpędzić się do jakiejś prędkości i wyrzucić na luz i auto z
    > przednim napędem łatwiej wrzucisz w poślizg samymi ruchami kierownicą,
    > niż auto z tylnym napędem.

    Jazdę na luzie nazywasz normalną jazdą? Weź w końcu wsiądź do sprawnego
    FWD i wprowadź go tak w poślizg.
    Dlatego FWD nie nadają się do driftingu, bo trudniej jest je wprowadzić
    w poślizg. Skubane nie chcą jeździć bokami na suchym wcale, a na śliskim
    trzeba użyć ręcznego.

    > A gdzieś się z tym nie zgadzałem? 400 koni w przednim napędzie sobie
    > nawet na suchym nie poradzi, a co dopiero na mokrym.

    A z czym sobie nie poradzi?

    --
    Pozdrawiam

    Adam Czajka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: