  • Data: 2010-02-18 11:12:46
    Temat: Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
    Od: Adam Czajka <n...@p...v> szukaj wiadomości tego autora

    hey

    MarcinJM pisze:

    > Doprawdy?
    > http://www.youtube.com/watch?v=oJ5tIhXPg14
    > Nie dotykalem recznego, ba w ogole nie uzylem hampli.

    Przeanalizuj rzetelnie własny film i odpowiedz jak jego treść ma się
    do typowego zachowania FWD w zakrętach, a tym bardziej jak się ma do
    zimowej jazdy po 3pasmówce w mieście, od czego zaczął się wątek?

    W 4 sek. zaczynasz ścinać zakręt, w 5 sek. prawym przednim kołem łapiesz
    miękką, zarośniętą trawą krawędź pola i do tego dochodzi redukcja do II
    i za mało gazu, więc dodatkowo zwiększasz siłę jego hamowania. To koło
    zaczyna robić za oś, a samochód za poruszającą się wskazówkę zegara, to
    musi się obrócić.

    Adam Czajka