-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
Date: Sat, 13 Feb 2010 13:45:01 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 25
Message-ID: <hl66sd$ap9$1@news.onet.pl>
References: <hl1m5q$1n7$1@news.task.gda.pl> <hl1mee$1os$1@inews.gazeta.pl>
<op.u7zau9dupq3u2r@mobilekone> <hl1ruh$ne5$1@inews.gazeta.pl>
<hl1sds$n2q$1@newsfeed.net.icm.edu.pl> <hl30dm$sp2$1@inews.gazeta.pl>
<hl3742$vho$5@news.task.gda.pl> <hl384q$ob3$1@inews.gazeta.pl>
<hl39kh$vho$10@news.task.gda.pl> <hl3ag8$rah$1@news.onet.pl>
<hl3pbi$10mu$2@news.mm.pl> <hl4mmr$6j2$1@news.onet.pl>
<hl5f13$hj6$1@news.mm.pl> <hl5t98$jjb$1@news.onet.pl>
<hl5uhu$mab$1@news.onet.pl> <hl60mr$c9k$1@mx1.internetia.pl>
<hl61hd$st1$1@news.onet.pl> <hl63l4$9pi$1@mx1.internetia.pl>
<hl66i7$9ul$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: aby40.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1266065102 11049 83.25.50.40 (13 Feb 2010 12:45:02 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 13 Feb 2010 12:45:02 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <hl66i7$9ul$1@news.onet.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
X-Antivirus: avast! (VPS 100213-0, 2010-02-13), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2255060
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Przembo" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
news:hl66i7$9ul$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
> news:hl63l4$9pi$1@mx1.internetia.pl...
>> Przembo pisze:
>>> Odwróce pytanie. Jakie są zalety FWD?
>>> Jak jest dobra przyczepność to do zwykłej jazdy każdy napęd wystarczy,
>>> tu nie będę się spierać.
>> Lepiej sobie daje rade na b.sliskiej nawierzchni. Tam gdzie ja ruszalem
>> bez problemu, tam kolege w BMW trzeba bylo wspierac recznie i zadne
>> balansowanie nie pomagalo. Tam gdzie 200KM FWD (bez kontroli trakcji) na
>> śliskim łuku z uślizgującymi się kołami szło niemal po sznurku, RWD o tej
>> samej mocy z wyłączoną trakcją wymagało już odpuszczania gazu i pewnej
>> kontry a więc jechało wolniej.
>
> A według mnie jest po prostu tańsze, prostsze w produkcji/montażu, do tego
> lżejsze i zaoszczędza miejsca w kabinie, bagażniku. Przewaga którą
> wskazałeś to max kilka dni w roku, nawet przy obecnych warunkach bardzo
> śliska nawierzchnia jest rzadko...
Wreszcie mówisz jak człowiek.
Jest rzadko - to prawda.
Ale jest w tą stronę, a nie w drugą (do czego przekonywaliście jeszcze kilka
postów temu).
Następne wpisy z tego wątku
- 13.02.10 21:05 J_K_K
- 13.02.10 21:07 DoQ
- 14.02.10 00:34 Marcin Luty
- 14.02.10 08:22 Karolek
- 14.02.10 06:34 Jarek
- 14.02.10 09:33 Karolek
- 14.02.10 12:21 DoQ
- 14.02.10 12:31 Jarek
- 14.02.10 18:45 Karolek
- 14.02.10 19:54 DoQ
- 14.02.10 21:07 Karolek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Stało się...
- skodeczka up
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
Najnowsze wątki
- 2024-10-05 Stało się...
- 2024-10-05 skodeczka up
- 2024-10-04 Wieszanie się przy aktywnym SMP
- 2024-10-05 Warszawa => Senior Developer React Native <=
- 2024-10-05 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-10-05 Warszawa => Senior Software Engineer (C, Java) <=
- 2024-10-05 Warszawa => Menadżer Okręgu <=
- 2024-10-05 Warszawa => Specjalista/tka ds. Zamówień publicznych <=
- 2024-10-05 Warszawa => Senior C Software Engineer <=
- 2024-10-05 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-05 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-10-05 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (modele predykcyjne) <=
- 2024-10-05 Warszawa => ADMINISTRATOR SYSTEMÓW IT <=
- 2024-10-04 Katowice => Data Scientist <=
- 2024-10-04 Katowice => DevOps Engineer (Azure) <=