eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzednionapędóweczki - taranujecie... › Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: Filip KK <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
    Date: Fri, 12 Feb 2010 23:57:39 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 37
    Message-ID: <hl4mdd$qku$1@news.task.gda.pl>
    References: <hl1m5q$1n7$1@news.task.gda.pl>
    <b...@4...com> <hl1nrp$8uf$1@news.onet.pl>
    <2...@4...com>
    <hl1p6p$bco$5@news.task.gda.pl> <hl1t3h$oqj$1@news.onet.pl>
    <hl1tgh$kei$9@news.task.gda.pl>
    <1fsxzxjs0zg7p$.dlg@pedalarstwo.to.moja.pasja.net>
    <4b753d08$1@news.home.net.pl> <hl3ess$vho$21@news.task.gda.pl>
    <hl3qmh$evi$1@news.onet.pl> <hl3t0v$25c$22@news.task.gda.pl>
    <hl3v8l$rci$1@news.onet.pl> <hl41p6$8vl$1@news.task.gda.pl>
    <hl4kka$v02$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello087206096146.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1266015469 27294 87.206.96.146 (12 Feb 2010 22:57:49 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Feb 2010 22:57:49 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20100111
    Thunderbird/3.0.1
    In-Reply-To: <hl4kka$v02$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2254966
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-02-12 23:27, Plumpi pisze:
    >
    >>> ABS mimo wszystko ogłupia :)
    >>>
    >> Dlaczego? Czuć przecież działanie absu. Ja zawsze staram się hamować
    >> na pograniczu działania absu, a najchętniej bym ten system odłączył,
    >> bo niepotrzebnie wydłuża hamowanie...
    >
    > Wręcz przeciwnie ABS je skraca, ale odczucie subiektywne jest takie
    > jakby wydłużał, a to dlatego, ze pozbawia nas pełnej kontroli.
    >
    Nie wiem skąd powyższy mit się wziął.

    Odkąd wymyślono ABS, nigdy nie kłamali, że ABS skraca drogę hamowania.

    Na śliskiej nawierzchni wydłuża i to BARDZO DUŻO!

    "W pewnych sytuacjach system ABS wydłuża drogę hamowania np, gdy na
    nawierzchni o dobrej przyczepności znajduje się cienka warstwa luźna
    (np. liście, piasek, śnieg, błoto). W takiej sytuacji zablokowane koła
    przetarłyby słabą warstwę i nastąpiłoby zwiększenie siły hamowania, a w
    układzie z systemem ABS koło hamuje na warstwie o niższym współczynniku
    przyczepności."

    > Tylnonapędowce łatwiej jest wprowadzić w poślizg i do pewnej granicy
    > mamy nad tym poslizgiem pełną kontrolę.

    Zgadza się.

    > Natomiast przednionapędowce trudniej jest wprowadzić w poślizg,

    Zgadza się.

    > ale za
    > to łatwiej jest wyprowadzić z poślizgu niekontrolowanego.

    Nie zgadza się.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: