  • Data: 2017-08-04 09:32:43
    Temat: Re: Przednie kontrolowanie tylnej lampki ROWEROWEJ?
    Od: ToMasz <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.08.2017 o 01:13, Yerine Ictimai pisze:
    > Przegladajac wielosc ofert lampek tylnych do roweru to co mnie
    > denerwuje, ze lampka np bateryjna posiada np 9 trybow pracy ale
    > przycisk do ich przelaczania jest pod obudowa tejze lampki!
    > Przelaczyc ja mozna po zatrzymaniu roweru i dosiegnieciu lampki
    > gdzies z tylu, problematyczne.
    >
    > Poradzcie jak zrobic przelacznik z przodu, np na kierownicy
    > roweru, np dla takiej fajnej i taniej lampki ladowanej energia
    > solarna? Albo po prostu pokazcie oferte gotowego
    > produktu?
    >
    > Akurat mam przewod elektryczny poprowadzony wewnatrz ramy, obecnie
> [...]
    DIY
    Są takie czołówki na 2x18650, które na zasobniku ogniw mają czerwoną
    diode. czyli na czole masz dość silne źródło światła białego a za głową,
    z tyłu światełko czerwone. ja taką lampę oderwałem od uchwytu i
    dorobiłem do niej uchwyt na pionową rurę kierownicy (centralnie, nie
    majta mi się przed oczami). (Docelowo same ogniwa umieszczę wewnątrz
    pionowej rury widelca.) Mnie ta czerwona diodka się nie przydaje, ale Ty
    byś mógł sobie w to miejsce podłączyć kabelek do tylnych diodek.
    _diodek_, a nie lampy. wtedy jednym pstryczkiem załączałbyś przód i tył.

    ToMasz