  • 1. Data: 2013-02-28 23:24:43
    Temat: Przedluzajaca sie naprawa gwarancyjna
    Od: atm <...@v...pl>

    Na poczatku lutego oddalem do naprawy gwarancyjnej Motorole Defy.
    Kilka dni temu dzwonilem do serwisu, oni zas sprawdzili status naprawy
    na stronie firmy zajmujacej sie naprawa Motoroli w Polsce: oczekiwanie
    na czesci. Za kilka dni uplynie miesiac od oddania do naprawy.
    Czy w zwiazaku z tak dlugim okresem naprawy mam prawo zazadac wymiany na
    nowy telefon? Przejrzalem pobieznie ichnie warunki gwarancji ale nie
    znalazlem informacji o zobowiazaniu sie producenta do naprawy w
    okreslonym przedziale czasu, no chyba ze przeoczylem:
    http://www.motorola.com/staticfiles/Support/PL-PL/St
    atic_Files/Polish-Warranty-Statement.pdf
    Jest za to wzmianka o mozliwosci zwrotu kwoty za zakupiony telefon,
    ktory w tym wypadku wynosi na fakturze pewnie cos ok 1zl:
    "W Okresie Gwarancji Motorola, według swego uznania i bez dodatkowych
    opłat, w formie wyłącznego uprawnienia Państwu przysługującego, naprawi
    lub wymieni Państwa Produkt, który nie jest zgodny z niniejszą
    gwarancją; lub jeśli to nie nastąpi, zwróci Państwu jego cenę,
    pomniejszoną odpowiednio, aby uwzględnić korzystanie
    przez Państwa z Produktu od chwili jego wydania."

    Warto dzialac w tej sytuacji czy po prostu poczekac?

  • 2. Data: 2013-03-01 08:38:13
    Temat: Re: Przedluzajaca sie naprawa gwarancyjna
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "atm" napisał:

    > Na poczatku lutego oddalem do naprawy gwarancyjnej Motorole Defy.

    Oddałeś z tytułu gwarancji czy niezgodności?

  • 3. Data: 2013-03-01 10:11:02
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-03-01 08:38, Tomek wrote:

    > Oddałeś z tytułu gwarancji czy niezgodności?

    Gwarancji

  • 4. Data: 2013-03-01 11:31:08
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "atm" napisał:

    > Gwarancji

    No to możesz czekać i nic nie zdziałasz. Było setki razy na grupie, żeby
    reklamować z tytułu niezgodności towaru z umową. Zabierz telefon i zanieś
    tam gdzie kupiłeś, poproś o formularz zgłoszenia i zaznacz niezgodność.
    Będzie szybciej, chyba, że chcesz dalej czekać :)