-
1. Data: 2013-02-28 23:24:43
Temat: Przedluzajaca sie naprawa gwarancyjna
Od: atm <...@v...pl>
Na poczatku lutego oddalem do naprawy gwarancyjnej Motorole Defy.
Kilka dni temu dzwonilem do serwisu, oni zas sprawdzili status naprawy
na stronie firmy zajmujacej sie naprawa Motoroli w Polsce: oczekiwanie
na czesci. Za kilka dni uplynie miesiac od oddania do naprawy.
Czy w zwiazaku z tak dlugim okresem naprawy mam prawo zazadac wymiany na
nowy telefon? Przejrzalem pobieznie ichnie warunki gwarancji ale nie
znalazlem informacji o zobowiazaniu sie producenta do naprawy w
okreslonym przedziale czasu, no chyba ze przeoczylem:
http://www.motorola.com/staticfiles/Support/PL-PL/St
atic_Files/Polish-Warranty-Statement.pdf
Jest za to wzmianka o mozliwosci zwrotu kwoty za zakupiony telefon,
ktory w tym wypadku wynosi na fakturze pewnie cos ok 1zl:
"W Okresie Gwarancji Motorola, według swego uznania i bez dodatkowych
opłat, w formie wyłącznego uprawnienia Państwu przysługującego, naprawi
lub wymieni Państwa Produkt, który nie jest zgodny z niniejszą
gwarancją; lub jeśli to nie nastąpi, zwróci Państwu jego cenę,
pomniejszoną odpowiednio, aby uwzględnić korzystanie
przez Państwa z Produktu od chwili jego wydania."
Warto dzialac w tej sytuacji czy po prostu poczekac?
-
2. Data: 2013-03-01 08:38:13
Temat: Re: Przedluzajaca sie naprawa gwarancyjna
Od: "Tomek" <n...@o...pl>
Użytkownik "atm" napisał:
> Na poczatku lutego oddalem do naprawy gwarancyjnej Motorole Defy.
Oddałeś z tytułu gwarancji czy niezgodności?
-
3. Data: 2013-03-01 10:11:02
Temat: Re: Przedluzajaca sie naprawa gwarancyjna
Od: atm <...@v...pl>
On 2013-03-01 08:38, Tomek wrote:
> Użytkownik "atm" napisał:
>
>> Na poczatku lutego oddalem do naprawy gwarancyjnej Motorole Defy.
>
> Oddałeś z tytułu gwarancji czy niezgodności?
Gwarancji
-
4. Data: 2013-03-01 11:31:08
Temat: Re: Przedluzajaca sie naprawa gwarancyjna
Od: "Tomek" <n...@o...pl>
Użytkownik "atm" napisał:
>>> Na poczatku lutego oddalem do naprawy gwarancyjnej Motorole Defy.
>
>> Oddałeś z tytułu gwarancji czy niezgodności?
> Gwarancji
No to możesz czekać i nic nie zdziałasz. Było setki razy na grupie, żeby
reklamować z tytułu niezgodności towaru z umową. Zabierz telefon i zanieś
tam gdzie kupiłeś, poproś o formularz zgłoszenia i zaznacz niezgodność.
Będzie szybciej, chyba, że chcesz dalej czekać :)