eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPrzedluzajaca sie naprawa gwarancyjnaPrzedluzajaca sie naprawa gwarancyjna
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Przedluzajaca sie naprawa gwarancyjna
    Date: Thu, 28 Feb 2013 23:24:43 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 19
    Message-ID: <kgolfe$emq$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87-206-28-235.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1362090286 15066 87.206.28.235 (28 Feb 2013 22:24:46
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 28 Feb 2013 22:24:46 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130215
    Thunderbird/17.0.3
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1042641
    [ ukryj nagłówki ]

    Na poczatku lutego oddalem do naprawy gwarancyjnej Motorole Defy.
    Kilka dni temu dzwonilem do serwisu, oni zas sprawdzili status naprawy
    na stronie firmy zajmujacej sie naprawa Motoroli w Polsce: oczekiwanie
    na czesci. Za kilka dni uplynie miesiac od oddania do naprawy.
    Czy w zwiazaku z tak dlugim okresem naprawy mam prawo zazadac wymiany na
    nowy telefon? Przejrzalem pobieznie ichnie warunki gwarancji ale nie
    znalazlem informacji o zobowiazaniu sie producenta do naprawy w
    okreslonym przedziale czasu, no chyba ze przeoczylem:
    http://www.motorola.com/staticfiles/Support/PL-PL/St
    atic_Files/Polish-Warranty-Statement.pdf
    Jest za to wzmianka o mozliwosci zwrotu kwoty za zakupiony telefon,
    ktory w tym wypadku wynosi na fakturze pewnie cos ok 1zl:
    "W Okresie Gwarancji Motorola, według swego uznania i bez dodatkowych
    opłat, w formie wyłącznego uprawnienia Państwu przysługującego, naprawi
    lub wymieni Państwa Produkt, który nie jest zgodny z niniejszą
    gwarancją; lub jeśli to nie nastąpi, zwróci Państwu jego cenę,
    pomniejszoną odpowiednio, aby uwzględnić korzystanie
    przez Państwa z Produktu od chwili jego wydania."

    Warto dzialac w tej sytuacji czy po prostu poczekac?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: