  • Data: 2014-04-10 16:29:07
    Temat: Re: Przed zakupem samochodu - czynności mechatroniczno-prawne
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bugatti" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Chciałbym się dowiedzieć co sprawdzacie podczas zakupu samochodu -
    > bezpośrednio wy lub to co prosicie od serwisu/mechanika
    > żeby wam sprawdził.

    Ja sprawdzam przebieg i historię serwisową. Wsiadam i jadę. Jak wszystko ok
    to kupuję :-)

    Uwagi:
    1. Nie kupuję używanych turbodieseli, więc śpię spokojnie :-)
    2. Nie kupuję w komisach, ani przez osoby trzecie (z umową in blanco) tylko
    od pierwszych właścicieli, więc nawet nie muszę sprawdzać czy kradzione :-)
    3. W umowach które podpisywałem zawsze był punkt że sprzedający oświadcza że
    pojazd nie jest kradziony, jest wolny od wad prawnych, nie jest zastawem itd
    standardowa formułka i oprócz tego że ma oryginalny przebieg i nie
    uczestniczył w kolizji a żaden element karoserii nie był nigdy wymieniany
    ani ponownie lakierowany (lub jeśli cos było robione to jest to wpisywane do
    umowy)
    Jak ktoś nie chce podpisać takiej umowy to nawet nie jadę oglądać samochodu.

    Pozdrawiam
    Ergie