  • Data: 2014-04-11 10:18:41
    Temat: Re: Przed zakupem samochodu - czynności mechatroniczno-prawne
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "dddddddd" napisał w wiadomości grup

    > czyli kupujesz samochody wyłącznie od pierwszego właściciela, czy po
    > prostu ludzie mają to gdzieś i podpiszą się pod czymkolwiek? Bo niby jak
    > mam gwarantować brak uszkodzeń czy niekręcenie licznika przez poprzedniego
    > właściciela?

    Tak kupuję tylko od pierwszego właściciela. A Twoje kolejne zdanie doskonale
    wpisuje się w odpowiedź na pytanie dlaczego nie kupuję w komisach - bo każdy
    komisant tak się tłumaczy: ja nie cofałem to właściciel wcześniej cofnął :-)

    > Ja nigdy bym takiej umowy nie podpisał, ale ja nie sprzedaję samochodów
    > kupionych przeze mnie jako nowe (za nowe ręki bym nie dał że bite nie
    > było, ale już łatwiej by mi było się pod tym podpisać). A może po prostu
    > można to podpisywać w ciemno,

    W ciemno raczej nie bo w przypadku sprawy sądowej łatwo stwierdzić w
    ubezpieczalni czy samochód miał stłuczkę za Twoich czasów czy nie. A jeśli
    miał to nie mogłeś o nie j nie wiedzieć skoro dostałeś odszkodowanie :-)

    > bo jeśli ja nie miałem stłuczki, to ty będziesz musiał udowodnić że o niej
    > wiedziałem i nie zataił tego przede mną któryś z poprzednich właścicieli

    To byłoby uciążliwe dlatego kupuję od pierwszego właściciela.

    Pozdrawiam
    Ergie