  • 11. Data: 2012-04-20 04:07:38
    Temat: Re: Przed i po iPhone/iPad
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:jmprmn$crd$1@node2.news.atman.pl...
    > Mam nieco odmienne zdanie na ten temat. Co powodowalo, ze wczesniej
    > bylo ok a teraz jest upadek? Spopularyzowanie smartfonow?

    Ludzie jak TGor najwyraźniej dowartościowują się posiadaniem sprzętu
    którego inni nie posiadają... TGor żałuje, że już smarfonu nie może biedak
    używać w tej roli bo wszyscy mają już takie zabawki.

    Zgadzam się w 100%.

  • 12. Data: 2012-04-20 08:14:33
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 19 Apr 2012 21:04:19 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "TGor" <t...@g...peel> wrote in message
    yslil-smartfon!.html

    > Po pierwsze - w przytoczonych przeze mnie linkach nie chodziło
    > o to że Apple wymyślił smartfone tylko że go drastycznie zmienił.
    > Po drugie - produkt Microsoftu o którym w linku wyżej prawie
    > na pewno nie był telefonem komórkowym bo w tamtych czasach
    > komórki nie mieściły się w kieszeni, zwłaszcza gdyby je wyposażyć
    > w czytniki kart pamięci i GPS który w tamtych czasach nie był mały...
    > Innymi słowy - kaczka dziennikarska.

    A więc, na potrzeby rozmowy definiujesz ówczesną komórkę jako urządzenie
    które NIE MOŻE mieścić się w kieszeni? :))

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Control the coinage and the courts -- let the rabble have the rest."

  • 13. Data: 2012-04-20 08:19:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 18 Apr 2012 17:24:10 -0500, Pszemol napisał(a):
    > http://www.redmondpie.com/evolution-of-the-smartphon
    e-design-changes-before-and-after-the-iphone-image/
    > http://www.redmondpie.com/tablets-and-smartphones-be
    fore-and-after-the-iphone-and-ipad-images/
    > :-)

    niby pokazuja "wiodaca role Apple", ale jak pisalem - ten design wynika z
    funkcjonalnosci. taki musi byc.
    W gornym rzedzie dostrzegam jeden, z ktorego to apple moglby sciagac, ale
    przeciez podobnych projektow bylo sporo - ze chocby Palma wymienie.

    J.

  • 14. Data: 2012-04-20 12:16:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" napisał w wiadomości grup
    et...
    yslil-smartfon!.html

    >A więc, na potrzeby rozmowy definiujesz ówczesną komórkę jako
    >urządzenie
    >które NIE MOŻE mieścić się w kieszeni? :))

    Tak bylo, coz robic :-)

    Dodajmy jeszcze ze Internet sie dopiero upublicznial, a MS .. chyba go
    jeszcze nawet nie zauwazyl. A i mozliwosci sprzetowe byly skromne.
    Wiec po co ten smartfon ?

    J.

  • 15. Data: 2012-04-20 14:04:01
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Andrzej Libiszewski" napisał w wiadomości grup
    et...

    > Tak bylo, coz robic :-)

    Zaklinać rzeczywistość, że PDA to smartfon.

  • 16. Data: 2012-04-20 14:41:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    e-design-changes-before-and-after-the-iphone-image/
    fore-and-after-the-iphone-and-ipad-images/

    > niby pokazuja "wiodaca role Apple", ale jak pisalem - ten design wynika z
    > funkcjonalnosci. taki musi byc.

    Ale do dziś użytkownicy nie mogą się pogodzić z brakiem klawiatury :-)
    Nie widujesz takich postów "szukam smartfona ale z klawiaturą"?
    Wiele firm uginało się pod wynikami ankiet od użytkowników i kosztem
    wielkości ekranu lub wielkości i ciężaru telefonu (slider) dawało jednak
    klawiaturę. Apple miało wizję i tą wizję zrealizowało bez patrzenia się na
    konserwatywnych użytkowników którzy wiele firm hamowało w rozwoju.

    > W gornym rzedzie dostrzegam jeden, z ktorego to apple moglby sciagac, ale
    > przeciez podobnych projektow bylo sporo - ze chocby Palma wymienie.

    Ten jeden co Ci się wydaje że dostrzegłeś to był slider... więc szukaj dalej
    :-)

  • 17. Data: 2012-04-20 15:27:07
    Od: Krenauer <K...@p...onet.pl>

    http://img819.imageshack.us/img819/1300/3aluc.jpg

  • 18. Data: 2012-04-20 16:20:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >:-)
    >Nie widujesz takich postów "szukam smartfona ale z klawiaturą"?

    Wiem, sam mam :-)

> [...]
    >się na
    >konserwatywnych użytkowników którzy wiele firm hamowało w rozwoju.

    Ale wiesz - to nie Apple wymyslilo. Kieszonkowych smart.... bez
    klawiatury bylo troche. Niesmart fonow czysto dotykowych tez bylo
    troche. A i smartfony bez klawiatury sie zdarzaly.

    Wiec z jednej strony mozna podziwiac pozycje Apple w wyznaczaniu
    wzorcow, ktore akceptuja nawet ich przeciwnicy, z drugiej ...
    poczekaj, ludzie mysla, oceniaja, i moze wkrotce miara rozwoju bedzie
    prawdziwa klawiatura :-)

    >Ten jeden co Ci się wydaje że dostrzegłeś to był slider... więc
    >szukaj dalej

    i naprawde nie bylo wczesniej telefonow o podobnym wygladzie ?
    Handspringa ktos tu wymienil, i juz wiesz z kogo Apple rznelo :-)
    ale inne, w pozniejszych latach, jednak przed iphone ?

    J.

  • 19. Data: 2012-04-21 02:14:01
    Od: Pszemol <P...@B...com>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:
    > i naprawde nie bylo wczesniej telefonow o podobnym wygladzie ?
    > Handspringa ktos tu wymienil, i juz wiesz z kogo Apple rznelo :-)
    > ale inne, w pozniejszych latach, jednak przed iphone ?

    Jestem pewny że wskażesz mi smartfona ze szklanym ekranem dotykowym o
    czulości dotyku porównywalnej z ekranem iPhone, ktory nie mial fizycznej
    klawiatury poza jednym guzikiem home i byl rownie funkcjonalnym urzadzeniem
    dającym podobne doznania użytkownikowi w internecie i przy sluchaniu muzyki
    co iPhone :)

  • 20. Data: 2012-04-21 11:59:50
    Od: TGor <t...@g...peel>

    On 2012-04-19 22:14, atm wrote:

    > Mam nieco odmienne zdanie na ten temat. Co powodowalo, ze wczesniej bylo

    Ja trochę ironizowałem. Telefon to telefon - używanie go do
    podwyższania, powiększania i przedłużania zostawiam iStrybyszom i
    Przemolom. Im to potrzebne.

    --
    Pozdr., TG
    "Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."