  • 91. Data: 2012-04-26 21:58:17
    Temat: Re: Przed i po iPhone/iPad
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 26 Apr 2012 21:39:33 +0200, Atlantis napisał(a):

    > Nic mi to nie daje. Każda karta ma przecież swój własny numer.
    > A więc z mając ze sobą Solida na wycieczce rowerowej będę dostępny pod
    > innym numerem telefonu niż w przypadku Desire Z w pracy. I co? Mam
    > rozdawać wszystkim po kilka numerów z adnotacją "próbuj dzwonić do
    > skutku"? ;)

    Połaczenia między członkami rodziny są często bezpłatne albo są liczone do
    puli minut, jeżeli tylko przekierowania też są do tego liczone, to co za
    problem?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Szkoda ze zaden windows mobile nie odtworzy zdjecia z cyfrowki ... - Paweł

  • 92. Data: 2012-04-27 02:57:16
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Atlantis <N...@w...pl> wrote:

    > Jakie lepsze systemy masz na myśli?

    Np. WP7

  • 93. Data: 2012-04-28 09:06:00
    Od: Atlantis <N...@w...pl>

    W dniu 2012-04-26 21:57, Waldek Godel pisze:

    > Jest aplikacja, ale jest też integracja z Sense - jeżeli pokażesz systemowi
    > który kontakt z ksiązki to które konto na FB i Twitterze wtedy widzisz w
    > kontakcie (i przy połączeniu) zdjęcie profilowe z FB, telefon przypomni o
    > dacie urodzin z FB, pokaże ostatnie twity itp.

    Taką integrację to ja mam też po Androidem. ;) I to chyba nawet sama
    aplikacja to realizuje, bo ja przynajmniej nigdy nie logowałem się spod
    HTC Sense.

    Od początku jednak mówimy o czymś trochę innym - (prawie)
    natychmiastowym przesyłaniu wiadomości za pośrednictwem facebookowego
    messengera.

    > Taka funkcjonalność jest do dziś niedościgniona, trochę tego jest w Sense
    > do Androida.

    To znaczy jaka funkcjonalność? Po zalogowaniu się w standardowej,
    androidowej aplikacji FB telefon automatycznie wyszukał kontakty i
    połączył je. Od tamtej pory kontakt pokazuje zdjęcie profilowe FB i
    wyświetla przy nich aktualne opisy, uwzględnia również podane na FB dane
    kontaktowe. Przecież właśnie o czymś takim pisałeś powyżej twierdząc, że
    jest to domena systemu Microsoftu...

  • 94. Data: 2012-04-28 09:17:13
    Od: Atlantis <N...@w...pl>

    W dniu 2012-04-26 21:58, Waldek Godel pisze:

    > Połaczenia między członkami rodziny są często bezpłatne albo są liczone do
    > puli minut, jeżeli tylko przekierowania też są do tego liczone, to co za
    > problem?

    A no tak, to jest jakiś sposób. Tyle tylko, że kojarzy mi się to z
    charakterystyką komunizmu - systemu, w którym wypracowywano bohaterskie
    metody walki z problemami nieznanymi w żadnym innym ustroju. ;)

    W świecie zachodnim ilość aktywnych komórek już jakiś czas temu
    przekroczyła liczbę mieszkańców. Znaczy to, że ludzie mają po kilka
    telefonów. Ok - często zachować podział numerów numerów pomiędzy życiem
    zawodowym a prywatnym, żoną a kochanką, itp. Rozumiem. ;) Niemniej
    niejednokrotnie wygląda to tak, że chciałoby się zalogować kilka
    urządzeń na jednym numerze, a najzwyczajniej w świecie się nie da,
    trzeba kombinować.

    A przecież to byłoby niesamowicie wygodne, gdybym mógł wrzucić kartę dla
    tego samego numeru do smartfona, Solida, tabletu oraz modemu w netbooku.

    A przecież urządzenia z mobilnym, komórkowym dostępem do Internetu będą
    się mnożyły. Już zaczęło się w przypadku przenośnych konsolek do gier
    (PS Vita). Niedługo pewnie każdy laptop z budżetowej serii będzie miał w
    standardzie zintegrowany moduł GSM/3G. Kto wie, czy potem nie doczekamy
    się zegarków utrzymujących połączenie z siecią. ;P
    I co? Każde z tych urządzeń ma mieć osobny numer, osobne konto do
    doładowania itp.? Przecież to jakaś paranoja...

  • 95. Data: 2012-04-28 11:54:46
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sat, 28 Apr 2012 09:06:00 +0200, Atlantis napisał(a):

    > Od początku jednak mówimy o czymś trochę innym - (prawie)
    > natychmiastowym przesyłaniu wiadomości za pośrednictwem facebookowego
    > messengera.

    Bądź łaskaw wziać pod uwagę, że większość aplikacji i nakładek na system
    powstało przed udostępnieniem FB Messengera "luzem"
    Może najnowsze Sense z HTC One będzie to potrafiło.

> [...]
    > wyświetla przy nich aktualne opisy, uwzględnia również podane na FB dane
    > kontaktowe. Przecież właśnie o czymś takim pisałeś powyżej twierdząc, że

    Ale gdzie to znalazłeś, drogi Watsonie? Pisałem, że to była zaleta Sense, a
    nie systemu Microsoftu. Sense się łączyło z FB nawet bez oddzielnej
    aplikacji do FB. OIDP to w Androidzie już tego nie ma, bo nie ma sense jako
    jednolitej nakładki, tylko rózne ulepszenia tu i ówdzie. I oddzielna
    aplikacja FB preinstalowana fabrycznie. Oczywiście jak aplikację
    skonfigurujesz i podłączysz, to pokaże wszystko razem, ale sam pytałeś o
    funkcjonalność "z pudełka"

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Android dotarł do sciany..... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 96. Data: 2012-04-28 11:55:29
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sat, 28 Apr 2012 09:17:13 +0200, Atlantis napisał(a):

    > A no tak, to jest jakiś sposób. Tyle tylko, że kojarzy mi się to z
    > charakterystyką komunizmu - systemu, w którym wypracowywano bohaterskie
    > metody walki z problemami nieznanymi w żadnym innym ustroju. ;)

    I mimo tego rozwiązania typu dwie karty do jednego numeru są bardzo
    rzadkie.

  • 97. Data: 2012-05-09 07:35:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Mowisz ? Tamte tez byly przedmiotem pozadania.
    > Tylko jakos Apple potrafilo sobie wyrobic rynek pozadajacych :-)
    >
    > Poza tym jak kiedys wypominalismy znane wady, to pisales "ale przeciez
    > nikt
    > nie mowi ze iphone to najlepszy telefon". Czyzbys powoli o tym zapominal ?
    > ;-)

    Być może zapomniałem... :-) Bo dla mnie najlepszy ze wszystkich
    dostępnych...
    Może mowa była o aparacie foto w iPhone?

    > Tak swoja droga - znajdziesz jakies dane o migracji uzytkownikow
    > smartfonow? Tzn ilu kupilo drugiego iphona, a ilu po pierwszym
    > powiedzialo "raz wystarczy".

    Apple jest na czele grupy z 89% klientów kupujących drugiego iPhone.
    Potem długo, długo nic i drugie miejsce ma HTC dopiero z 39%.
    http://www.electronista.com/articles/11/09/22/apple.
    samsung.htc.pulling.in.new.buyers/

  • 98. Data: 2012-05-09 07:40:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kakmar" <k...@g...com> wrote in message

    > W 2007 smatrtfony i lepsze zwykłe telefony też, miały:
    > 3G, WiFi, GPS/AGPS, 1 lub 2 kamery, czasem nawet po 5Mpx z AF, robiły
    > zdjęcia, filmy, obsługiwały SMS, MMS, wideorozmowy.

    I co z tego, skoro trzeba było się chrzanić z rysikiem na ekranie
    rezystywnym?
    Który na dodatek szybciutko przestawał nadawać się do użytku bo był
    z miękkiego plastiku...

    > Apple odniosło sukces bo nie było wcześniej na tym rynku produktu dla
    > ZU który reklamowany był jako łatwy w użyciu, wszystkie wcześniejsze
    > smartfony były b.drogie i skierowane do znacznie mniejszej grupy
    > odbiorców którzy wiedzą co kupują i są skłonni za to sporo zapłacić.

    Geniusze z Androidem mają jak widzę do dziś problemy z sortowaniem
    listy kontaktów według własnego zyczenia... patrz wątek ToMasza...

  • 99. Data: 2012-05-10 16:38:45
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Atlantis <N...@w...pl> wrote:

    > No i właśnie - mono Palmem smarkacz się szybko znudzi.
    > Na PSP odpalasz jakąś długą przygodówkę (czy co tam lubi) i masz
    > spokój na długie godziny. :)

    No przecież nie da dziecku lepszej zabawki niż sam ma, przecież gówniarz
    musi znać swe miejsce. W czasach palma dawał gnojkowi do zabawy kalkulator,
    bo przecież broń bosze nie Game Boya (a szczególnie kolorowego), żeby za
    dobrze nie miał.