  • Data: 2021-08-27 22:36:55
    Temat: Re: Przeciwmgielne w deszczu
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.08.2021 o 22:27, LordBluzg(R) pisze:

    > Są tysiące innych powodów czekania na lawetę. Tak generalnie, to
    > rozpaczasz. Żeby zrobić sobie za dupą w deszczu "mgłę wodną" to też
    > trzeba zapierdalać,

    Tak koło setki było tak, że widziałeś obiekty dalej a samochodu bliżej
    nie. Chyba że miał włączone przeciwmgielne to bez problemu było widać.
    Skoro pomaga to czemu nie używać (poza zapisem w PoRD)?

    > ten co Cię goni, musi zapierdalać jeszcze więcej
    > więc ja nie widzę tutaj problemu bo w deszczu się nie zapierdala,

    Ja jednak trochę problem widzę, że on mnie nie widzi. Zdecydowanie
    lepiej jak widzi. Jego motywacje co do zapierdalania średnio mnie
    uspokajają.

    > OK, światła niech sobie włączają ci, którzy lubią zapierdalać

    No właśnie im ich światła to najmniej potrzebne:P

    > ale to
    > właśnie jest powodem tego ryzyka kolizji a nie "mgła wodna", która nie
    > występuje przy niższych prędkościach i zwykłym deszczyku.

    No więc przy setce, co nie jest prędkością jakąś nadzwyczajną nawet w
    deszczu na autostradzie występuje. A że powodem tego że ktoś mi wjedzie
    w supę jest że jechał za szybko to mnie nie pociesza. Jak mnie będzie
    widział to pewnie we mnie nie wjedzie. Więc czemu mam zwiększać to
    ryzyko? W imię zapisu w kodeksie? Znasz powiedzenie o specjalnej aleii
    na cementarzu tych, którzy mieli pierwszeństwo?

    --
    Shrek