  • Data: 2021-08-27 11:41:59
    Temat: Re: Przeciwmgielne w deszczu
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.08.2021 o 11:32, LordBluzg(R) pisze:

    > ...a tak prawdę pisząc, nie rozumiem tych ludzi, którzy się buldoczą
    > "jazdą na zderzaku" Wisi mi dokładnie ten z tyłu i jego odstęp ale NIGDY
    > nie robię mu pod górkę hamując ostro.

    Ja też nie, co więcej wychodzę z założenia że debila warto trzymać od
    siebie możliwie daleko, więc jak się nie da z tyłu to mu umożliwiam
    wyprzedzanie jak tylko jest możliwość i niech zapierdala. Zresztą
    stosunkowo rzadko mi ktoś śiada. Raz że nie trzymam się lewego, dwa że
    jeżdzę trochę szybciej niż większość (ci nie znaczy że jakoś
    zapierdalam) - na eskach i A przepisowa na liczniku + 10-15 - czyli
    realnie przekraczam o 10.

    Co nie zmienia tego, że nie jest mi wszyzko jedno czy zostanę jebnięty z
    tyłu czy nie. Już nie chodzi o to co inni pisali - czekanie na lawetę
    samochód zastępczy itp ale po prostu o zdrowie i życie moje i mojej
    rodziny.
    --
    Shrek