  • Data: 2021-08-27 11:04:28
    Temat: Re: Przeciwmgielne w deszczu
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.08.2021 o 10:16, LordBluzg(R) pisze:

    > ...a w PoRD jest napisane, że należy dostosować prędkość do warunków :]

    I słusznie jest napisane, ale ja nie o tym - zwłaszcza że jak dostosuje
    to chuj mi to pomoże jak skończy się to tirem w dupie. Natomiast w
    takich warunkach przeciwmgielne zajebiście poprawiają widoczność i poza
    zapisen w PoRD nie widzę żadnych przeciwskazań żeby ich używać - jak
    kogoś w dzień w ulewnym deszczu rażą, to znaczy właśnie że jest o rząd
    wielkości za blisko.

    Ktoś wie jak to gdzie indziej jest - na słowacji dobre kilka lat temu w
    deszczu włączone mieli prawie wszyscy (łącznie z policją). Inne przepisy
    czy inny zwyczaj po prostu?

    --
    Shrek