    From: j...@g...pl
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Przeciek z m4/3 od O.
    Date: Tue, 9 Jun 2009 05:23:28 -0700 (PDT)

    On 8 Cze, 23:28, dominik <n...@d...kei.pl> wrote:

    > No wow. Niemalże taka zaleta, jak dla canonierów kupujących G-ileś że
    > mogli podłączyć lampę.
    > Tyle że olkowców z lampą jest o wiele wiele mniej. Reszta nie będzie
    > specjalnie kupowała drugiej w większości przypadków.

    > Taa.... idź na koncert i wal lampą na każdą stronę.
    > Zrozum, że lampa tylko w nielicznych przypadkach ma sens, w większości
    > psuje zdjęcie i wywala cały nastrój z niego.

    > DP1 i DP2 ma. I stopkę na lampę też :P

    > W kompakcie tego typu to akurat lampa jest mi najmniej potrzebna z
    > wszystkiego. Będzie mnie interesowało iso i dynamika, a nie jak mogę
> [...]

    Ninusiu, jak byłeś ignorancikiem, to i dalej nim pozostajesz ....

    1. Lepiej mieć możliwość podpięcia systemowej lampy niż jej nie
    mieć ...
    2. Lepiej kupić "systemowy" kompakt i podpiąć lampę którą się już ma,
    niż extra dokupować lampę z innego systemu. Ty, dopóki Sony coś
    zaoferuje, będziesz musiał dokupywać lampkę w innym systemie ... albo
    świecić własnymi oczkami.
    3. Jak ktoś umie błyskać to błyska, jak ktoś nie umie błyskać, a
    błyska to psuje zdięcia, i aby nie psuć zdięć nie błyska.
    4. Milutko jest jak można dokupić malucha mieszczącego się w kieszeni
    w własnym systemie, niż się oblizywać i ślinić przez "szybkę".
    5. DP1/2 stopkę mają, ale nie mają wymiennej optyki.
    6. Przejściówki do Olka/Panasa m4/3 też są i można zapiąć całą furę
    manuali.
    7. Poczytaj sobie więcej o Panasonicu GH1 i napisz jakich proporcji
    zdięcia w nim brakuje ... hahahaha