  • Data: 2018-11-22 11:25:47
    Temat: Re: Przebili nas, 2 miliony samochodów ekologicznych
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 22 Nov 2018 11:06:52 +0100, T.

    > Wydaje mi się, że ludzkość jako taka wciąż sie rozwija i wymyśli się
    > nowe źródła energii, nowe sposoby jej magazynowania.

    Póki co najlepszym sposobem magazynowania jest właśnie woda. Źródło jest
    praktycznie niewyczerpane (nie degraduje się z czasem tak jak akumulatory),
    modernizować trzeba w zasadzie tylko generatory. Straty na przepompowni są
    stosunkowo nieduże, zresztą można wykorzystać częściowo także dopływy
    mniejszych rzek.

    > Może wreszcie coś się ruszy w sprawie grawitacji? :-)

    SF fajna sprawa. :P

    --
    Pozdor
    Myjk