eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzebili nas, 2 miliony samochodów ekologicznychRe: Przebili nas, 2 miliony samochodów ekologicznych
  • X-Received: by 2002:aca:5395:: with SMTP id h143mr139015oib.6.1542835839022; Wed, 21
    Nov 2018 13:30:39 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:aca:5395:: with SMTP id h143mr139015oib.6.1542835839022; Wed, 21
    Nov 2018 13:30:39 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.
    85.166.216.MISMATCH!q69no353251itb.0!news-out.google.com!v141ni120ita.0!nntp.go
    ogle.com!q69no353248itb.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.co
    m!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 21 Nov 2018 13:30:38 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <5bf59100$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.43.173;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 46.112.43.173
    References: <psvimu$539$1@news.icm.edu.pl>
    <5bf3e42b$0$476$65785112@news.neostrada.pl> <2...@m...org>
    <5bf41319$0$514$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    <5bf418d8$0$509$65785112@news.neostrada.pl> <1fm5swzxlde9u$.dlg@myjk.org>
    <5bf42518$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bf42908$0$15490$426a34cc@news.free.fr>
    <5bf43143$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <1...@4...net>
    <9...@g...com>
    <5bf59100$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <9...@g...com>
    Subject: Re: Przebili nas, 2 miliony samochodów ekologicznych
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Wed, 21 Nov 2018 21:30:39 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2644364
    [ ukryj nagłówki ]

    Silnik jest zrobiony zeby wystarczyl mu tlen z powietrza i moc jaka osiaga jest z tym
    zwiazana. Dlatego jak potrzeba zwiekszyc moc to sie instalacje z nitro doklada bo sie
    w czasie spalania jest kilka procent wiecej tlenu. Wartosc opalowa typowych paliw
    podaje sie dla warunkow jakie sa za oknem. A dla wodoru podaja jak sie go w tlenie
    spala. Jak go spalic w powietrzu to bedzie chuj wielki i babelki a nie cztery razy
    tyle co dla benzyny. Bo w to ze jak spalic benzyne w tlenie i uzyska sie wieksza moc
    chyba wierzysz?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: