-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Przebili nas, 2 miliony samochodów ekologicznych
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <psvimu$539$1@news.icm.edu.pl>
<5bf3e42b$0$476$65785112@news.neostrada.pl> <2...@m...org>
<5bf41319$0$514$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
<5bf418d8$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Tue, 20 Nov 2018 15:50:59 +0100
Message-ID: <1fm5swzxlde9u$.dlg@myjk.org>
Lines: 24
NNTP-Posting-Host: 83.9.16.26
X-Trace: 1542725457 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 492 83.9.16.26:9200
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2018
X-Received-Body-CRC: 1364911819
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2644271
[ ukryj nagłówki ]Tue, 20 Nov 2018 15:23:09 +0100, T.
> Przy tym tekście zwraca uwagę jedno: "I coś w tym jest - pojazdy
> napędzane wodorem wyglądają jak rozpaczliwe próby ratowania przemysłu
> naftowego i silnika spalinowego". Autor pod tymi bredniami nie miał
> odwagi się nawet podpisać... :-)
Obecnie faktycznie wytworzenie wodoru jest najtańsze właśnie przy uzysku z
ropy, podczas gdy prąd można produkować ze wszystkiego, w tym bezpośrednio
ze słońca. Niby wodór też, ale straty są przeogromne. AFAIR tylko 10% się
ostaje z pierwotnej ilości włożonej energii.
Póki co jedyną zaletą wodoru jest prędkość ładowania i "pojemność" baku.
> https://moto.rp.pl/technologie/18166-wodorowy-przelo
m-polskich-drogach
Tak jak pisałem, KM to chyba jedyny sensowny pomysł na wykorzystanie
wodoru, póki nie wykoncypuje się masowej, i tańszej niż konwencjonalnego
paliwa, produkcji. No może jeszcze by starczyło wodoru w sensownej cenie do
samochodów osobowych dla użytkowników długodystansowych.
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 20.11.18 16:15 T.
- 20.11.18 16:32 Mateusz Viste
- 20.11.18 16:53 J.F.
- 20.11.18 17:07 T.
- 21.11.18 00:25 kk
- 21.11.18 00:47 Zenek Kapelinder
- 21.11.18 07:39 Myjk
- 21.11.18 07:49 Shrek
- 21.11.18 09:45 Dominik Ałaszewski
- 21.11.18 10:56 T.
- 21.11.18 11:00 T.
- 21.11.18 11:46 RadoslawF
- 21.11.18 12:21 T.
- 21.11.18 12:28 Myjk
- 21.11.18 12:33 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=