  • 11. Data: 2009-05-26 10:01:01
    Temat: Re: Przebieg aparatu - czyżby ewenement ?
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Karol J. wrote:
    > Kupiłem używanego Canona A620
    > Zaglądam do katalogów, a tam "251CANON"
    > Zaglądam do Exifa, a tam "Image number: 2515181"
    >
    > Czy to możliwe, że ten aparat natrzepał 2,5 mln zdjęć ?
    > Troche mnie to zastanawia, bo to naprawdę dużo. A na dodatek nie jest
    > jakoś strasznie zajechany, migawka klika w miarę żwawo.

    "Image number: 2515181" to zdjecie numer 25181 (dwie cyfry na siebie
    nachodzą). Oczywiście jesli licznik nie był kasowany.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 12. Data: 2009-05-26 13:14:12
    Od: "steel" <d...@K...wp.pl>

    > Migawka?! Kompakty mają migawki?

    Maja... :) cyfrowe elektroniczna.... a zwlykle zwykla.... centralna w
    wiekszosci

    Steel

  • 13. Data: 2009-05-26 13:35:36
    Od: "Zibi" <l...@i...pl>

    Użytkownik "Mikolaj Tutak" napisał w wiadomości:

    > "Image number: 2515181" to zdjecie numer 25181 (dwie cyfry na siebie
    > nachodzą). Oczywiście jesli licznik nie był kasowany.

    Minus 10000, bo numeracja zdjęć w Canonie składa się z numeru folderu
    oraz numeru zdjęcia, czyli słusznie poskładałeś, ale zapomniałeś
    że Canon numeruje foldery od 100, czyli na początku życia aparatu
    już jest "1" na samym początku. :)

    -- Zibi

  • 14. Data: 2009-05-26 13:46:16
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Zibi wrote:

> [...]
    > oraz numeru zdjęcia, czyli słusznie poskładałeś, ale zapomniałeś
    > że Canon numeruje foldery od 100, czyli na początku życia aparatu

    Słusznie - zatem "Image number: 2515181" wskazuje na 15181 zdjęcie.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 15. Data: 2009-05-27 19:34:29
    Od: slaweks <s...@s...cz>

    On 26 Maj, 15:46, "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*...@nospam.com>
    wrote:

    > Słusznie - zatem "Image number: 2515181" wskazuje na 15181 zdjęcie.
    >
    > --
    > pozdrawiam
    >       Mikołaj- Ukryj cytowany tekst -
    >
    > - Pokaż cytowany tekst -

    Jeżeli numeruje od 100 to było by to 1515181 - trzy pierwsze cyfry to
    folder.

  • 16. Data: 2009-05-28 09:40:08
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    slaweks wrote:

    > Jeżeli numeruje od 100 to było by to 1515181 - trzy pierwsze cyfry to
    > folder.

    Mylisz się, w tym przypadku "Image number: 2515181" wskazuje na 15181
    zdjęcie.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 17. Data: 2009-05-28 15:06:49
    Od: slaweks <s...@s...cz>

    On 28 Maj, 11:40, "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*...@nospam.com>
    wrote:

    > Mylisz się, w tym przypadku "Image number: 2515181" wskazuje na 15181
    > zdjęcie.

    A możesz mnie to jak krowie na miedzy? W jednym przypadku mowa jest
    o id folderu 3 cyfrowym a z drugiej strony wychodzi coś zupełnie
    innego.

  • 18. Data: 2009-05-28 15:13:45
    Od: "Zibi" <l...@i...pl>

    Użytkownik "slaweks" napisał w wiadomości:

> [...]

    A możesz mnie to jak krowie na miedzy? W jednym przypadku mowa jest
    o id folderu 3 cyfrowym a z drugiej strony wychodzi coś zupełnie
    Przecież wszystko było napisane.
    Canon numeruje foldery od 100 (100, 101, 102 ... 251).
    Na liczbę w aparacie składa się nr folderu i nr zdjęcia,
    ale w tej liczbie dwie cyfry są powtórzone.
    Wycinasz dwie powtórzone cyfry, odejmujesz "1" na początku
    i masz numer zdjęcia.

    -- Zibi