  • 71. Data: 2012-01-28 16:51:33
    Temat: Re: Protest z Brzegu udany
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Rafał "SP" Gil napisał(a):
    > Jak nie zużyje, jak będzie musiał jechać wolniej/stać w korkach przez
    Jak ma zużyć jak będzie leżał przed TV :D
    > bandę idiotów, którzy zamierzają metodą otwartego łamania prawa zmuszać
    > go do zdecydowanie mniej ekonomicznej jazdy ?
    Akcja udała sie zajebiście. Frekwencja dopisała. Dzwonów nie było. Nie wiem gdzie Ty
    widzisz łamanie
    prawa.

    Z Brzegu wyjechało na moje oko ze dwie setki oklejonych aut. Była TVN24, TVP, kilka
    radiowozów i
    śmigłowiec policyjny.
    Policja nie wtrącała się, tylko ścigała tych co awaryjnym cisnęli.
    Przez dwie godziny autostrada w stronę wrocka zblokowana była całkowicie, do czego
    przyczyniły się
    tez dwa TIRy.

    --
    Krzysiek

  • 72. Data: 2012-01-28 17:03:08
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-28 16:51, Krzysztof 45 pisze:
    > Rafał "SP" Gil napisał(a):
    (...)
    > Akcja udała sie zajebiście.Frekwencja dopisała. Dzwonów nie było.

    Jak widzę idiotów nie brakuje. Pogratulować.

    > Nie wiem gdzie Ty widzisz łamanie prawa.

    Naprawdę?

    > Z Brzegu wyjechało na moje oko ze dwie setki oklejonych aut. Była TVN24,
    > TVP, kilka radiowozów i śmigłowiec policyjny.

    No, świetne. 200 baranów się świetnie bawiło kosztem całego
    społeczeństwa. Rozumiem, że wygrane zawody w "kto mniej zatankuje"
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
    ge&v=VIO9KEcvfws#t=5s
    były nagradzane szacunek + 10 i powszechne uznanie wśród innych
    imprezowiczów.

    > Policja nie wtrącała się, tylko ścigała tych co awaryjnym cisnęli.
    > Przez dwie godziny autostrada w stronę wrocka zblokowana była
    > całkowicie, do czego przyczyniły się tez dwa TIRy.

    Aha, blokowanie autostrady to nie jest łamanie prawa.

  • 73. Data: 2012-01-28 17:03:48
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-01-2012 16:51, Krzysztof 45 pisze:
    > Akcja udała sie zajebiście. Frekwencja dopisała. Dzwonów nie było. Nie
    > wiem gdzie Ty widzisz łamanie prawa.

    No zajebiście się udała, ON już po 3,50/litr?

    > Przez dwie godziny autostrada w stronę wrocka zblokowana była
    > całkowicie, do czego przyczyniły się tez dwa TIRy.

    Fantastyczna akcja, na pewno wszyscy podróżujący tego dnia autostradą
    byli przeszczęśliwi!

    --
    Paweł

  • 74. Data: 2012-01-28 18:54:59
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-01-28 17:03, DoQ pisze:

    > No zajebiście się udała, ON już po 3,50/litr?
    > Fantastyczna akcja, na pewno wszyscy podróżujący tego dnia
    > autostradą byli przeszczęśliwi!

    Hmmm ... klejnego papieru po karnych kutasach za parkowanie mam
    jeszcze trochę ...

    Nie ma huja, robię karne kutasy za blokowanie autostrady i gdzie
    przyczaję skurwysyna z ich "naklejką reklamową" tam jeb.

  • 75. Data: 2012-01-28 19:01:20
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Hmmm ... klejnego papieru po karnych kutasach za parkowanie mam jeszcze
    > trochę ...

    Karny kutas dręczył tylko i wyłącznie samego "zainteresowanego", a tutaj
    obrywają niewinni.

    > Nie ma huja, robię karne kutasy za blokowanie autostrady i gdzie
    > przyczaję skurwysyna z ich "naklejką reklamową" tam jeb.

    Oliwką szybki wysmarować :)

    --
    Paweł

  • 76. Data: 2012-01-28 19:33:07
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Artur Maśląg napisał(a):
    > Jak widzę idiotów nie brakuje. Pogratulować.
    Żałosny jesteś.
    > No, świetne. 200 baranów się świetnie bawiło kosztem całego
    > społeczeństwa.
    Barana to w rodzinie szukaj lub przed lustrem.
    Ty i społeczeństwo. Nie rozwalaj mnie.
    Włącz wiadomości to zobaczysz społeczeństwo.
    --
    Krzysiek

  • 77. Data: 2012-01-28 19:35:20
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-01-28 19:33, Krzysztof 45 pisze:

    > Barana to w rodzinie szukaj lub przed lustrem.
    > Ty i społeczeństwo. Nie rozwalaj mnie.
    > Włącz wiadomości to zobaczysz społeczeństwo.

    Tak tak ... włącz świadomość, prędkość zabija ... Więc
    jeździjcie kurwa wolniej - nie będzie was bolała cena paliwa.

  • 78. Data: 2012-01-28 20:00:15
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Rafał "SP" Gil napisał(a):
    > Tak tak ... włącz świadomość, prędkość zabija ... Więc jeździjcie kurwa
    > wolniej - nie będzie was bolała cena paliwa.
    Poczekaj jak Ci sie źródełko z talonami skończy.
    Mnie cena paliwa nie boli, tylko nie lubię być dymany podatkami od podatków w
    złodziejskich
    ilościach, i wysłuchiwanie pierdolenia odgórnymi decyzjami unii.

    Ja tego nie organizowałem, wolałbym akcję która uderzy bezpośrednio w złodziei i
    bardziej zaboli. Cóż.
    Ale widziałem duże poparcie przypadkowych kierowców i zbytnio dramatu nie było bo
    przyłączali się.
    A kto chciał to i tak z małymi problemami pocisnął do przodu. Może z tylko z 15 aut
    lewo prawo i
    awaryjny w tym jeden dwa TIRy szalało na odcinku Brzeg-Wrocław. Reszta przyłączyła
    się i te godzinkę
    z hakiem jechało równo ze wszystkimi.
    --
    Krzysiek

  • 79. Data: 2012-01-28 20:02:27
    Temat: Re: Protesty kierowców, w radiu zasłyszane
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Sat, 28 Jan 2012 11:21:14 +0100, DoQ wrote:

    > O tym właśnie pisałem, ale podobno jak dojrzeję to zrozumiem ;)
    > Takie typowe "na złość mamie odmrożę sobie uszy".

    Na CB dziś słyszałem jeszcze "na złość tacie, sfajdam się w gacie" ;)

  • 80. Data: 2012-01-28 20:08:53
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-01-28 20:00, Krzysztof 45 pisze:

    > Poczekaj jak Ci sie źródełko z talonami skończy.
    > Mnie cena paliwa nie boli, tylko nie lubię być dymany podatkami
    > od podatków w złodziejskich ilościach, i wysłuchiwanie
    > pierdolenia odgórnymi decyzjami unii.

    Zważ, że podatki są "procentowe" a nie kwotowe.

    Pytam zatem - po tym proteście, który tak namiętnie popierasz -
    to kiedy paliwko po 3,50 ? Czy jednak wystarczy protestującym i
    popierającym protestujących hucpa, którą odpierdolili ?

    Parcie na szkiełko ? Nic w życiu nie osiągąłem i *nie osiągnę*
    ale przynajmniej mnie w TV pokażą ?

    Kiedy obniżka cen paliwa ? Gotowy jestem przyjąć informację, że
    potrzebnych jest jeszcze 6 protestów. Dźwignę je wyjątkowo.
    Pytam tylko co trzeba zrobić dokładnie i kiedy paliwo stanieje ?

    A może jednak hucpa górą ?