  • Data: 2012-01-28 11:46:55
    Temat: Re: Protesty kierowców, w radiu zasłyszane
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 28 Jan 2012 00:15:18 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
    > Może ja niedoceniam siły ludzkiej głupoty, ale uważam że ten protest jest
    > tak głupi że aż trudno uwierzyć.
    > Wymyślili go chyba w ministerstwie finansów w celu zrobienia kabaretu z
    > problemu jakim są ceny paliw.

    Sie zastanawiam jak sie ci kierowcy umawiaja ... moze to jakies gazety
    wymyslily ? Napisza ze bedzie ... i bedzie, bo napisaly ?

    > Kierowcy mają zablokować sami siebie, zużywając do tego blokowania masę
    > paliwa i powodując wyższe zużycie paliwa w korkach które stworzą.
    > Jedyni co się z protestu ucieszą to koncerny naftowe i skarb państwa który
    > zarobi na akcyzie za paliwo zużyte na protest.

    A tak niekoniecznie - bo mozna zaprezentowac Orlenowi ze auta na
    autostradzsie moga spalac dwa razy mniej, i zaprezentowac premierowi ze za
    autostrady nikt nie zaplaci :-)

    > Protest przeciwko cenie paliwa powinien przede wszystkim polegać na
    > ograniczeniu używania paliwa.

    Tydzien tramwajami i pociagami ?

    > A protest siłowy na uniemożliwieniu korzystania z paliwa.

    Podpalic stacje Orlenu ? :-)
    Czy zablokowac cysterny ... na drogach ?

    Bo blokowanie stacji bylo tydzien temu .. do tego duzo nie trzeba - pare
    osob zastawi dystrybutory, zatankuje po pare litrow, przy kasie zacznie z
    hot-dogami grymasic, kartami placic, przy pin sie mylic ... a reszta
    klientow pojedzie. Tylko chetnych do protestu zabraklo.

    > Zresztą to chyba jeden z setek przeróżnych fejsbukowych protestów przeciwko
    > najprzeróżniejszym rzeczom.
    > Kilka tysięcy osób "lajknie", ale na cokolwiek więcej to już pary w majtach
    > zabraknie :)

    No, trzeba przyznac ze na to ACTA odzew byl zadziwiajaco spory .. i cos
    chyba nasz premier zauwazyl ze to tez wyborcy ...

    J.